די.ג'יי זוזו עבוד ובן ביטון. "צריך להעיר את העיר"
די.ג'יי זוזו עבוד ובן ביטון. "צריך להעיר את העיר"

Downtown 77 – ליין אנדרגראונד חדש נוסד בעיר התחתית

את הליין הקימו די.ג’יי זוזו עבוד (הרזידנט של ה־Jet Set בתל אביב) ובן ביטון (שמוכר מהימים הטובים של המרתף והנירוונה), והוא מתמקד בטכנו ובאנדרגראונד

פורסם בתאריך: 11.6.18 19:13

ליין אנדרגראונד חדש מצטרף לסצנה החיפאית. קבלו את Downtown 77, וכפי ששמו מסגיר זאת, הוא הוקם בעיר תחתית. את הליין הקימו די.ג’יי זוזו עבוד (הרזידנט של ה־Jet Set בתל אביב) ובן ביטון (שמוכר מהימים הטובים של המרתף והנירוונה), והוא מתמקד בטכנו ובאנדרגראונד. הליין נפתח ביום רביעי בפאב דה פריז ואירח את די.ג’יי YALI, הלוא היא ילי בלנקשטיין – יוצרת ומפיקה חיפאית שמוכרת בזכות סטים סוחפים ועמוקים ושחזרה לארץ אחרי תקלוט בחו”ל; את MARTA MARK – תקליטנית חיפאית שעובדת לצדו של עבוד ב־Jet Set; ו־NATASHA SAS – מוזיקאית עם נגיעות של מלודיות נעימות בשילוב עם צ’יל אאוט ודיפ.

 

 

עבוד, הסצנה מתרחבת?

“הקמנו את הליין החדש כי אנחנו רוצים להביא לחיפה בשורה חדשה של מוזיקה, של אווירה ושל אנשים יפים שאוהבים את מוזיקה הזו ומתחברים אליה. אנחנו רוצים להביא את הייחוד שלנו, והייחוד הזה הוא האווירה שיכולה להתקיים גם באמצע השבוע ולא רק בסופי השבוע. אנחנו לא מועדון אלא הפקה ללא הגדרות שרוצה לעשות משהו שונה עם מוזיקה שונה ולהביא הרבה אמנים אורחים, להבדיל ממקומות אחרים שעובדים עם ליין אפים קבועים”.

יש מקום לעוד ליין של אנדרגאונד בחיפה?

“צריך להעיר את העיר. כל הליינים הקיימים הם יוזמות מבורכות, אבל כדי למנף את זה צריך שיהיו עוד ועוד. בכל חיפה יש ארבעה ליינים, בעוד שבתל אביב יש שבעה-שמונה ליינים בכל רחוב של בילויים. אני מצפה שעוד אנשים ייכנסו לתחום ויעירו את הצעירים, וכך תתקיים פה תרבות בילוי אחרת”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר