black. תפריט מונדיאל מיוחד (צילום: יח"צ)
black. תפריט מונדיאל מיוחד (צילום: יח"צ)

טרפת המונדיאל נמשכת, הפעם במסעדות בחיפה

בסניפים של רשת black בגרנד קניון ובסינמול החליטו שאם כבר התמכרתם אז למה שלא תעשו את זה בסטייל. כעת מזמינים שני הסניפים את חובבי הכדורגל ליהנות מחוויית צפייה אקסקלוסיבית באירוע סגור בחדר פרטי

פורסם בתאריך: 20.6.18 07:01

טרפת המונדיאל מתגברת, ועכשיו מגיע תורן של המסעדות להשתלב בטרנד. בסניפים של רשת black בגרנד קניון ובסינמול החליטו שאם כבר התמכרתם אז למה שלא תעשו את זה בסטייל. כעת מזמינים שני הסניפים את חובבי הכדורגל ליהנות מחוויית צפייה אקסקלוסיבית באירוע סגור בחדר פרטי. ואם לא בא לכם לעשות זאת עם חברים, אפשר לדאוג לכך שההקרנה תתקיים כאירוע עסקי או כערב גיבוש לחברות.

נוסף על כך, גם התפריט התעדכן ברוח הימים האלה, והרשת מציעה תפריט מונדיאל חברתי שמיועד לקבוצות ואשר כולל קומבינציות אוכל, בירה ושתייה קלה במחירים אטרקטיביים.

 

 

שלומי פורמן, מבעלי המסעדות, חולה על כדורגל?

“אנחנו מזוהים מאוד עם ספורט ומשדרים כמעט את כל המשחקים וענפי הספורט מערוצי הספורט השונים. המונדיאל הוא חגיגה של המבורגרים וכדורגל. פתחנו את חדרי ה־VIP להקרנות פרטיות כי יש דרישה מאנשים ומחברות לעשות ערבי גיבוש של צפייה במשחק עם ארוחה. תפריט המונדיאל כולל מנות מוגזמות שאפשר לחלוק עם חברים, כולל חבית בירה של שלושה ליטר עם ארבעה ברזים. התפריט הזה הוא זול יותר מהתפריט הרגיל”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר