משתתפי "סטנד אפ ואלרגיות בעיר התחתית". "הקהל נחשף לדברים חדשים ולקולות חדשים ומאוד מאוד מצחיקים"
משתתפי "סטנד אפ ואלרגיות בעיר התחתית". "הקהל נחשף לדברים חדשים ולקולות חדשים ומאוד מאוד מצחיקים"

הסינקופה מציג: "סטנד אפ ואלרגיות בעיר התחתית"

ביום חמישי, 12 ביולי, יתקיים בפאב הסינקופה בעיר התחתית ערב סטנד אפ ייחודי שבו יופיעו חמישה סטנדאפיסטים שנחשבים לדור הצעיר והחדשני בז'אנר המכונה דור ה-2.5 - גיתית פישר, מיטל שפירו, יואב רבינוביץ', גיא אדלר ואלי חביב

פורסם בתאריך: 2.7.18 11:45

ביום חמישי, 12 ביולי, יתקיים בפאב הסינקופה בעיר התחתית ערב סטנד אפ ייחודי שכותרתו היא "סטנד אפ ואלרגיות בעיר התחתית". בזה אחר זה יופיעו חמישה סטנדאפיסטים שנחשבים לדור הצעיר והחדשני בז'אנר המכונה דור ה-2.5 – גיתית פישר ("תותית", "טלוויזיה מהעתיד"), מיטל שפירו ("היום שהיה", "הארץ"), יואב רבינוביץ' ("טלוויזיה מהעתיד", "אף פעם לא מאוחר"), גיא אדלר ("פעם בשבוע" עם תם אהרון) ואלי חביב (גם הוא מ"פעם בשבוע עם תם אהרון"). הערב יתחיל בשעה 22:00, וכרטיס יעלה 53 שקל במכירה מוקדמת.

 

 

מפיק האירוע איתי טלב, מה מיוחד בערב הזה?

"הסטנדאפיסטים שיופיעו בו הם יוצרים, כותבים וקומיקאים מהדור הצעיר. הם לא פול טיים סטנד אפ, אבל כולם מפלרטטים בין סטנד אפ לקומדיה בטלוויזיה. יש להם קול מעודכן שפחות מתבסס על המסורת של הסטנד אפ המיינסטרימי שרודף אחרי הפאנץ'. הערב הזה קיים בכל יום ראשון בכאמל קומדי קלאב בתל אביב, וחלק מהמופיעים שם יבואו לערב שייערך בחיפה. ראינו שזה מצליח בתל אביב אז החלטנו להוציא את זה למקומות אחרים, ואני מאמין שתהיה לזה הצלחה גם בחיפה. הקהל נחשף לדברים חדשים ולקולות חדשים ומאוד מאוד מצחיקים, וזה הכי חשוב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר