להקת קדחת. קאברים שכולם מכירים (צילום: שגיב כהן סטודיו)
להקת קדחת. קאברים שכולם מכירים (צילום: שגיב כהן סטודיו)

קדחת באלי’ס (ושלמה מזרחי גם)

במוצ”ש, 28 ביולי, יתקיים באלי'ס פאב האירוע “ליל שלושת ענקי הרוק” - ערב הצדעה לג’ימי הנדריקס, לדיפ פרפל וללד זפלין - שעליו תנצח הלהקה התל אביבית קדחת. כדי להשלים את האווירה יתארח במקום הגיטריסט והמפיק שלמה מזרחי

פורסם בתאריך: 12.7.18 10:07

אלי’ס פאב של אלי יפרח ברחוב יפו בעיר התחתית משמש כבר שנים רבות כחממה ליוצרים ולמוזיקאים מכל הז’אנרים. עכשיו הוא מביא לכם ערב שכולו על טהרת ענקי הרוק הקלאסיים: במוצ”ש, 28 ביולי, יתקיים שם האירוע “ליל שלושת ענקי הרוק” – ערב הצדעה לג’ימי הנדריקס, לדיפ פרפל וללד זפלין – שעליו תנצח הלהקה התל אביבית קדחת. כדי להשלים את האווירה יתארח במקום הגיטריסט והמפיק שלמה מזרחי, שנחשב לאחד מפורצי הדרך ברוק הישראלי ושחתום על פסי קול כמו זה של הסרט האלמותי “קוקו בן 19” (ואם אתם ממעריציו של ברי סחרוף, אז השורה “ולשלמה יש גיטרה בצבע לבן” בשיר “כמה יוסי” מתייחסת אליו). כרטיס למופע, שיחל בשעה 21:30, עולה 30 שקל בלבד במכירה מוקדמת, ומומלץ לשריין מקום מראש.

 

 

צוק פולינסקי, מנהל האירועים באלי’ס פאב, הגיטרות ינסרו את הלילה?

“מ־28 ביולי ועד סוף אוגוסט יופיעו אצלנו אמנים שונים בכל מוצ”ש. אם זה יהיה מוצלח יכול להיות שנמשיך עם הערבים הללו עד סוף ספטמבר. חברי להקת קדחת העלו רעיון להופיע במקום אינטימי, ובחרנו לעשות ערב של קאברים שכולנו גדלנו עליהם. במקביל עלה גם שמו של מזרחי ואמרנו ‘מגניב – הוא אחד מהרוקיסטים הראשונים בארץ’”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר