Whaling Snails. יופיעו בערב הבכורה של הליין (צילום: יח"צ)
Whaling Snails. יופיעו בערב הבכורה של הליין (צילום: יח"צ)

מתחת לסקאלה: ליין חדש של הופעות אינדי בחיפה

Under The Scale - ליין חדש של הופעות אינדי - יוצא לדרך בחיפה בהפקתם של רונה בר ואמיר הנדלמן. כל ההכנסות מההופעות יגיעו לכיסם של האמנים

פורסם בתאריך: 24.7.18 22:00

בשורות משמחות לחובבי האינדי בחיפה: ליין הופעות חדש בשם Under The Scale מתחיל את דרכו ויתקיים בעיר מדי חודש. האחראים על הבאתה של הבשורה ועל הפקתו של הליין הם הצמד רונה בר ואמיר הנדלמן שרואים בכך שליחות, וזוהי גם הסיבה לכך שכל ההכנסות מההופעות יגיעו לכיסם של האמנים.

יריית הפתיחה תישמע ביום רביעי הבא, 1 באוגוסט, בפאב ה־Alf בעיר התחתית, והליין אפ של ערב הבכורה יכלול את רוני דוט, גחליליות, Inabell ,Whaling snails וג'יפסושיגן. התענוג יעלה לכם 50 שקל.

 

 

בר, מתחת לסקאלה?

"זה ליין חדש של הופעות אינדי שכל המוזיקאים בו הם חיפאים, חיפאים לשעבר או מפרברי חיפה. החלום שלנו הוא זה שבכל חודש יהיה ערב כזה שבו יופיעו חמישה הרכבים כאשר כל אחד מהם ינגן חצי שעה. כל ההכנסות יילכו למוזיקאים, כך שאף אחד לא חותך פה קופון – לא אני, לא אמיר ולא המקום. הרעיון הוא לקדם את המוזיקאים, וכשהתחלנו את זה חשבתי שנמצא 20 הרכבים ונעשה ערב או שניים, אבל כבר עכשיו אנחנו עם קרוב ל־100 הרכבים ביד. זה מטורף, מעבר לכל חלום וציפייה שהיו לנו. מכאן אני פונה למקומות בחיפה שירצו לארח אותנו כי נשמח להיות ליין נודד. כבר עכשיו אני יכולה להגיד לך שיש מקום לאינדי בחיפה".

 

ג'יפסושיגן. גם אותם תראו בערב הפתיחה (צילום: יח"צ)

ג'יפסושיגן. גם אותם תראו בערב הפתיחה (צילום: יח"צ)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר