רני קאושינסקי ושלמה בנימין. חסד נעורים (צילום: רותם טל)
רני קאושינסקי ושלמה בנימין. חסד נעורים (צילום: רותם טל)

היכונו למסיבת האיחוד של החורבה והטרמינל

יומיים לפני ערב ראש השנה תתקיים בגושפנקא מסיבת איחוד של המועדונים החורבה והטרמינל. רני קאושינסקי: "החיבור עם הטרמינל הוא טבעי כי תמיד היה בינינו קו מחבר - חמישי בחורבה ושישי בטרמינל"

פורסם בתאריך: 4.9.18 20:57

מאז שרני קאושינסקי סגר את מועדון החורבה אי שם בשנת 2006, הוא מגיח מדי פעם למסיבת נוסטלגיה עבור אלו שזוכרים למוסד הזה חסד נעורים. בשישי, יומיים לפני ערב ראש השנה, תתקיים בגושפנקא מסיבת איחוד של החורבה ושל מועדון נוסטלגי נוסף – הטרמינל.

את המסיבה יפיקו קאושינסקי, המנהל של הטרמינל שלמה בנימין וקובי שטח, ועל המוזיקה ינצחו שני די.ג’ייז מיתולוגיים – אייל גלדר שניגן בחורבה ואלי דאודאו שהקפיץ את הטרמינל. אליהם יצטרפו שמעון איצקוביץ’ ברוק ואסף עמוס בהיפ הופ. פתיחת דלתות: 22:30. מחיר כרטיס כניסה: 50 שקל בהזמנה מראש.

 

 

קאושינסקי, טעם של פעם?

“זו הפעם הראשונה שבה אנחנו עושים מסיבת איחוד של החורבה עם מועדון אחר. הדור של המסיבות הגדולות נכחד, ובתקופה ההיא החורבה והטרמינל היו שני המועדונים שהובילו את השילוב של כמה רחבות וקהלים שונים. אנחנו רוצים להנציח את הימים הטובים ולהזכיר לאנשים את הבילויים של פעם. החיבור עם הטרמינל הוא טבעי כי תמיד היה בינינו קו מחבר – חמישי בחורבה ושישי בטרמינל. אותו הקהל היה יוצא לשני המועדונים, והיו בינינו יחסי קרבה טובים. אני מוקיר תודה לאנשים שעבדתי איתם, גם אם הם היו המתחרים שלי”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר