גיא בסיס. "הכל נאפה כאן ביד של שף"
גיא בסיס. "הכל נאפה כאן ביד של שף"

שקשוקה על הדרך

גיא בסיס, עד לא מזמן השף קונדיטור ברשתות ביגה וגרג, פתח את הריף קפה - מסעדה חלבית כשרה שמציעה ארוחות בוקר, בראנצ’ים ועריכת אירועים פרטיים. הלוקיישן: ליד תחנת הדלק פז עוז הסמוכה לתחנה מרכזית הישנה

פורסם בתאריך: 5.9.18 19:42

אחרי שלוש שנים שבהן שימש כשף קונדיטור ברשתות ביגה וגרג פתח גיא בסיס בשבוע שעבר את הריף קפה – מסעדה חלבית כשרה שמציעה ארוחות בוקר, בראנצ’ים ועריכת אירועים פרטיים. בתפריט תמצאו ארוחת בוקר עסקית (39 שקל), שקשוקה ביתית (32 שקל), חומשוקה – חומוס ושקשוקה (35 שקל), שקשוקה אקספרס – שקשוקה פיקנטית עם ליבת חציל קלוי, גבינת פטה, טחינה גולמית ופטרוזיליה (35 שקל), כריכים (חביתה, סביח בפיתה, סנדוויץ’ טוניסאי פיקנטי, בייגלים וקרואסון סלמון מעושן) וסלטים (סלט סנטה פה צבעוני, סלט רודוס, סלט הרכבת). המסעדה ממוקמת ליד תחנת הדלק פז עוז הסמוכה לתחנה מרכזית הישנה.

 

 

בסיס, למה דווקא בתחנת דלק?

“הלוקיישן נבחר בגלל שיש שם תנועה חזקה של כלי רכב, כך שאפשר לחטוף משהו זריז על הדרך. המחירים הם אטרקטיביים ואפשר לאכול ארוחה בלי לקרוע את הכיס – זוהי המטרה שלי ובגלל זה לא בחרתי בלוקיישן יקר. הייחודיות של המקום הוא האפייה במקום. הלחמים, הפוקצ’ות, הג’בטות, מאפי הבוקר וחלות המיני הקטנות – הכל נאפה כאן ביד של שף. בקרוב נכניס לתפריט גם ארוחות צהריים שיכללו פסטות עם רטבים מיוחדים ודגים טריים מהדיג שנמצא לידינו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר