בר היין נחום. "הגיע הזמן שייפתח בר יין שמגיש יינות ישראליים בלבד"
בר היין נחום. "הגיע הזמן שייפתח בר יין שמגיש יינות ישראליים בלבד"

היינות הישראליים של נחום

נחום - בר יין חדש - נפתח בעיר התחתית, והבעלים ערן מזרחי החליט לבסס אותו על יינות ישראליים בלבד

פורסם בתאריך: 14.10.18 08:05

בר יין חדש בשם נחום נפתח ברחוב חטיב 4 בעיר התחתית. הבעלים ערן מזרחי למד לימודי יין בחו"ל והחליט שהבר החדש יתבסס על יינות ישראליים בלבד. לדבריו, התמחור של בקבוקי היין שלו מתאים לכל כיס – שרדונה של ירדן יעלה לכם 100 שקל, כך גם סוביניון בלאן של כרם שבו סוביניון בלאן וסילבר של כרם בן זמרה, פול מון של עמרם יעלה 155 שקל, ומחירו של סירה של מיה לוצ'ה הוא 200 שקל.

גם המנות בתפריט נרקחות מחומרי גלם ישראליים בלבד – פלטת גבינות ממשק הנוקד (60 שקל), פלטת נקניקים (65 שקל), סמבוסק חומוס ברוטב מלפפונים אסייתי (30 שקל), סינייה של עגבניות וטחינת הר ברכה (35 שקל), קובה נייה על ברוסקטה מלחם כפרי (35 שקל) ועוגת גבינה פירורים (35 שקל). בימים ראשון-חמישי המקום פתוח מ־17:00 עד אחרון הלקוחות, בשישי בשעות הצהריים בלבד ובשבת סגור.

 

 

מזרחי, למה דווקא נחום?

"הבר נקרא על שם דוד שלי – חיפאי ואיש יקר שחי את העיר. אין לו ילדים, והחלטתי להנציח את שמו בדרך הזאת".

יש מקום לבר יין בחיפה?

"אני אוהב מאוד יינות ישראליים. לכל מקום שאליו אתה נוסע ושיש בו אזורי גידול של יין – איטליה, ספרד, צרפת – כשאתה נכנס לבר יין מציעים לך את היינות המקומיים. אפילו לא חושבים להביא משהו ממקום אחר. רק בארץ אתה רואה את היינות הישראליים זרוקים איפשהו בתחתית הרשימה. היינות שלנו הם מעולים ורציתי לתת להם ביטוי חזק יותר. היינות הישראליים משתפרים כל הזמן והם ברמת עולמית, והגיע הזמן שייפתח בר יין שמגיש יינות ישראליים בלבד. עד היום לא קרה במדינת ישראל, ואין לי מושג למה".

ולמה בעיר התחתית?

"חיפה היא המקום הכי שפוי בארץ, והמחירים פה הם זולים. העיר התחתית היא אזור מתפתח עם אוכלוסייה מדליקה שמשלבת יהודים וערבים, אז למה לא?".

 

בר היין נחום. "חיפה היא המקום הכי שפוי בארץ"

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר