השף תומר אברג'יל משפץ את המסעדה החדשה. "זה קונספט סופר מגניב"
השף תומר אברג'יל משפץ את המסעדה החדשה. "זה קונספט סופר מגניב"

בקרוב: איטלקייה חדשה בשוק תלפיות

ברחוב סירקין 30 בהדר, בלבו של שוק תלפיות, תיפתח בקרוב מסעדה איטלקית חדשה. שם עדיין אין לה, אבל השף תומר אברג'יל מבטיח "פיצות ברמה גבוהה מאוד, פירות ים בסופי שבוע וארוחות בוקר מגניבות"

פורסם בתאריך: 10.10.18 09:27

מסעדה חדשה עומדת להיפתח בשוק תלפיות, והיא תביא אליו לראשונה את הניחוחות האיטלקיים. על פתיחת המסעדה, שתשכון ברחוב סירקין 30 בהדר, אחראי השף תומר אברג'יל, שברזומה שלו מקומות נחשבים בתל אביב כמו הוטל מונטיפיורי וסושיאל קלאב, והוא היה השף הראשון של החמארה תלפיות של אילן פרון שכבר הפכה לשם דבר בשוק.

בתפריט תוכלו למצוא פסטות, פיצות וסלטים באינטרפרטציות חדשות, שיתבססו בכל יום על הסחורה הטרייה שתשווק בדוכני השוק. המסעדה נמצאת בשיפוצים ואפילו שם עדיין אין לה, אבל הצפי לפתיחתה הוא בעוד כשלושה שבועות.

 

 

אברג'יל, מה יהיה הקונספט של המסעדה?

"הקונספט הוא איטלקייה קטנה בשוק, כמו טרטוריה. זה קונספט סופר מגניב, עם הסחורה הכי טרייה שיש, עם פיצות ברמה גבוהה מאוד, עם פירות ים בסופי שבוע ועם ארוחות בוקר מגניבות. הכל עדיין בהתהוות, גם השם, והכל קורה עכשיו".

למה בחרת בשוק תלפיות?

"בגלל כל ההתהוות הזו – כל הדברים החדשים שקורים פה וכל הכיף הגדול מסביב. חוץ מזה שמסעדה בשוק תמיד היתה בעיני ה-דבר. גם כשפתחתי עם פרון את תלפיות כל הקונספט נבנה על חומרי הגלם שמגיעים לשוק. עכשיו החלטתי ללכת בדרך משלי ולפתוח את המסעדה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר