הפייבל. “יש לנו סיבה לחגוג - ארבע שנים זה לא צחוק”
הפייבל. “יש לנו סיבה לחגוג - ארבע שנים זה לא צחוק”

הפייבל יחגוג יום הולדת 4 עם קעקועים בחינם

פאב הפייבל יציין ארבע שנים להיווסדו בחגיגות שיימשכו שבוע שלם. השיא יקרה בשבת הבאה כאשר צוות המקעקעים של Lighthouse Tattoo ישאיר לכם מזכרת לכל החיים

פורסם בתאריך: 9.11.18 09:48

פאב הפייבל במרכז הכרמל חוגג ארבע שנים להיווסדו, ואם בשנה שעברה ציינו את התאריך ההיסטורי בחגיגות שנמשכו לאורך כל סוף השבוע, השנה הרחיב הבעלים שירן הראל את החגיגות לשבוע שלם – מיום ראשון הקרוב, 11 בנובמבר, ועד למוצאי השבת הבאה, 17 בנובמבר.

בימי החול ייהנו הבליינים מתפריט מיוחד עם מחירים מוזלים, בחמישי תתקיים מסיבת היפ הופ אל תוך הלילה, בשישי תיערך מסיבת טכנו עד שעות הבוקר, והאירוע המרכזי שבו יצוין יום ההולדת בכבודו ובעצמו יתקיים בשבת כאשר צוות המקעקעים של Lighthouse Tattoo ישאיר לכם מזכרת לכל החיים מערב בלתי נשכח.

 

 

הראל, על דבר כזה עוד לא שמענו.

“אנחנו מביאים צוות של מקעקעים שיעשו לאנשים קעקועים קטנים ומגניבים במחיר סמלי, וחלק מהלקוחות יקבלו מאיתנו, לפי הכמויות שהם ישתו, ז’יטון שאיתו הם ייגשו אל המקעקעים ויקבלו קעקוע בחינם. החגיגות יתקיימו בחסות של גינס ושל טובי, שבפעם הראשונה יביאו ברז של טוניק-טובי. יש לנו סיבה לחגוג – ארבע שנים זה לא צחוק. התחלנו עם 30 מקומות ישיבה וגדלנו ליותר מ־150 מקומות, מאזור ישיבה אחד קטן גדלנו לארבעה אזורים, ואנחנו רק ממשיכים לגדול. אנחנו רוצים לחגוג עם הלקוחות שלנו ולנצור כל רגע. אני מקווה שבחיפה ייפתחו עוד ועוד מקומות”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר