השלט המבשר על הקמתו של סניף בורגר סלון. “רציתי לפתוח דווקא שם כדי שיהיה משהו שונה שירים את המתחם”
השלט המבשר על הקמתו של סניף בורגר סלון. “רציתי לפתוח דווקא שם כדי שיהיה משהו שונה שירים את המתחם”

בורגר סאלון יפתח סניף חדש באיצטדיון העירוני

אוהדי הכדורגל החיפאים כבר לא ייאלצו להסתפק בנקניקייה במזנונים של האיצטדיון העירוני: בעוד חודשיים ייפתח במתחם האיצטדיון סניף של רשת ההמבורגרים בורגר סאלון

פורסם בתאריך: 15.11.18 11:11

בשורה לאוהדי הכדורגל החיפאים: בקרוב כבר לא תיאלצו להסתפק בנקניקייה המסכנה במזנונים של האיצטדיון העירוני. בקרוב ייפתח במתחם האיצטדיון סניף של רשת ההמבורגרים בורגר סאלון, שהזכיין שלו הוא איש העסקים אמיר פוסטלניק שמחזיק גם בסניף בביג קריות. הסניף, שכמו שאר הסניפים יקבל את הבשר ממסעדת הלימוזין ברמת ישי, משתרע על פני 300 מ”ר ומציע חידוש – בר ל־20 איש שמיועד לחובבי כדורגל שיבואו לצפות במשחקים סביב השעון. הצפי לפתיחה: תחילת ינואר 2019.

פוסטלניק, דווקא באיצטדיון?

“רציתי לפתוח דווקא שם כדי שיהיה משהו שונה שירים את המתחם. הכל שומם שם, ויש גם פוטנציאל עסקי של תושבי נאות פרס, של עובדי מת”ם וחברות ההייטק וכמובן של אוהדי הכדורגל”.

 

 

זה לא סיכון גדול מדי?

“ברור שיש סיכון, אבל אני מהמר. האזור הולך להתפתח בצורה בלתי רגילה – תנופת הבינוי בנאות פרס, הדירות במסגרת פרויקט ‘מחיר למשתכן’, והקמה של בריכה אולימפית. זה לא יהיה עוד סניף של בורגר סאלון אלא בורגר ספורט בר עם מסכי לד ענקיים שעליהם נקרין משחקי כדורגל מכל העולם ושידורים חיים של המשחקים שייערכו באיצטדיון. יהיה שם הפנינג. זה בפירוש מקום של ספורט”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כשלון רודף כשלון

    אל תבנו על נאות פרס
    יש שם מאות דירות ריקות של משקיעים שלא מוצאים למי להשכיר.
    האצטדיון עובד מקסימום יומיים בשבוע לכמה שעות במשחקי כדורגל שאר הזמן כמו שאמר שממה של כיכר בגלל תכנון ממש כשלון האצטדיון היה צריך להיות ליד מרכז הקונגרסים ולא קילומטר דרומה

  2. זה חדשות או פרסום?

    פרסומת לעסק במסווה של כתבה. איפה הכותרת תוכן שיווקי?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר