תמיר בגדדי. "היו אנשים שלא דיברתי איתם עשר שנים, והופתעתי לקבל מהם אישור הגעה"
תמיר בגדדי. "היו אנשים שלא דיברתי איתם עשר שנים, והופתעתי לקבל מהם אישור הגעה"

תמיר בגדדי חוזר. בינתיים למסיבה חד פעמית

לאחר שלא חגג במסיבת יום הולדת המונית במשך יותר מעשור שנים, ביום שישי הבא, 7 בדצמבר, איש חיי הלילה לשעבר תמיר בגדדי יעשה זאת שוב באירוע של ליין הבוידעם

פורסם בתאריך: 2.12.18 08:09

איש חיי הלילה לשעבר תמיר בגדדי חוגג יום הולדת 40. לבני הדור הצעיר נספר שבגדדי החל את דרכו במנקיז כפיקולו, עבר להפיק ליין בלונה, יחצן את האולטרסאונד בקיבוץ יגור, וגולת הכותרת – ניהל את הסניף החיפאי של האומן 17.

בשנת 2006, כשנסגרו דלתותיו של האומן, סיים בגדדי את פרק חיי הלילה שלו ועבר לתחום הפיננסים. את אהבתו הישנה הוא משמר כיועץ לליין הבוידעם, וכעת, לאחר שלא חגג במסיבת יום הולדת המונית במשך יותר מעשור שנים, ביום שישי הבא, 7 בדצמבר, הוא יעשה זאת שוב. באירוע של הבוידעם כמובן. הערב ייפתח בשעה 22:30 בקוקטייל למוזמנים בלבד, ולאחריו תיערך המסיבה הקבועה של הליין. על העמדה: איתן רייטר, אקרמן, אנה הלטה, שגיא בניטה, להב רדלר ומיארה.

 

 

בגדדי, מנהרת הזמן?

“הזמנתי 300 אנשים, בעיקר חברים וגם כאלה שליוו אותי במשך שנים. היו אנשים שלא דיברתי איתם עשר שנים, והופתעתי לקבל מהם אישור הגעה. האמת, התלבטתי מאוד אם לעשות את זה או לא, ואז אמרתי לעצמי שאנשים מצטערים על מה שהם לא עשו, לא על מה שהם כן עשו. בין המוזמנים יש גם אנשים מחיי הלילה וגם אנשים מתעשיית הפיננסים שאני נמצא בה כבר עשר שנים”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר