איתי זייד. "אני מנסה לאתר את הילד הזה לבד כדי לחייב אותו לשלם על הנזק” (צילום מתוך דף הפייסבוק של איתי זייד)
איתי זייד. "אני מנסה לאתר את הילד הזה לבד כדי לחייב אותו לשלם על הנזק” (צילום מתוך דף הפייסבוק של איתי זייד)

"מה אכפת לו, לילד חרא?"

פורסם בתאריך: 3.10.19 15:39

איתי זייד מבעלי פאב הספרייה העלה לפייסבוק פוסט עצבני במיוחד שבו הוא לא חסך מילים על נער ששבר את דלת הכניסה של הפאב, ואפילו צירף את הסרטון של מצלמות האבטחה וביקש מעוקביו לסייע באיתורו.

“למה ככה חזק?!”, תהה זייד, “לפניכם סרטון של ילד חרא שאני לא מכיר, אשר שבר לי בכוונה דלת זכוכית בכניסה לעסק שלי. הילד חרא הזה לא מבין שאנשים עובדים קשה פה (במיוחד עצמאים בענף המסעדות) בשביל להרוויח כסף. הילד חרא הזה לא יכול להבין מהם עבודה קשה וסולם ערכים מכובד. הילד חרא הזה, שבטח כל אוצר המילים שלו מסתכם במילים ‘נודר’, ‘דוקר’, ‘כובע שפעת’ וכיוצא באלה, לא מבין את הנזק שהוא גרם לי ושנאמד באלפי שקלים. מה אכפת לו, לילד חרא? הוא יצא לבלות במועדון (לא שלי ולא קשור אלי), התעצבן וכנראה הרים ידיים בגלל איזה סיבה מטופשת כלשהי, והוציא את זעמו על העסק שלי שבכלל היה סגור! הוא אפילו לא השאיר לנו אופציה להתגונן כי העסק היה סגור".

וזה לא הכל. "אז ילד חרא שכמוך", המשיך זייד, "אני לא מכיר אותך ואתה לא מכיר אותי, אני בטוח שאתה מכיר אנשים לא סימפטיים ושהסביבה שלך היא כנראה לא הכי טובה, אבל תתפלא – גם לי יש חברים וגם אני מכיר המון אנשים. אתה אפילו לא שווה את הפוסט הזה ואת המאמץ שלי, ובכל זאת חשוב לי לומר לך בתקווה שאתה קורא – אתה חייב לשנות את עצמך ומהר. לך תרכוש תקליט של שלמה ארצי או שלום חנוך, לך לים בלי רמקול קריוקי, סתם כדי לשמוע את הסאונד של הים, לך ללמוד גיטרה במקום להוריד חולצה במועדונים שבהם אתה הולך מכות, לך תזמין מישהי לכוס וויסקי שבשנים יותר מבוגר ממך במקום למצוץ עוד וודקה רד בול של צרות. יום כיפור בדרך, ואני אדם קצת מאמין. אני מצטער, אבל את הנעשה אין להשיב. נכון, זה רק חלון. נכון, זה לא יפיל אותי כלכלית. אבל אני לא סולח לך, ילד חרא. לך תמצא לעצמך תכלית”.

 

החלון המנופץ של הספרייה. "כל הלילה צפצפה לי האזעקה” (צילום: גיא רותם)

החלון המנופץ של הספרייה. "כל הלילה צפצפה לי האזעקה” (צילום: גיא רותם)

 

 

זייד, עדיין עצבני?

“כנראה שהיתה סיטואציה של אלימות מחוץ למועדון שבו הילד בילה, והוא הוציא את הזעם שלו על הדלת של העסק. היינו בכלל סגורים, וכל הלילה צפצפה לי האזעקה”.

לפחות הגשת תלונה במשטרה?

“לא. אני מנסה לאתר את הילד הזה לבד כדי לחייב אותו לשלם על הנזק”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "מנסה לאתר אותו לבד"…
    בזבוז אנרגיה על ילדים חארות זו תכלית?
    שכח,סלח ותתקדם, הרי זה לא יפיל אותך כלכלית,העיסוק בחרא דווקא כן..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר