השלט שהתעופף. כמעט פדיחה (צילום: דוברות נמל חיפה)
השלט שהתעופף. כמעט פדיחה (צילום: דוברות נמל חיפה)

סיפור אליעזר והגזר, גרסת נמל חיפה

היסטריה נרשמה אתמול בבוקר בנמל חיפה, כאשר הרוחות העזות העיפו למים את השלט הענק שעליו נכתב "CRUISE HAIFA". לא פחות משישה עובדים נדרשו כדי למשות אותו אל היבשה ולמנוע מפח נפש

פורסם בתאריך: 6.5.18 09:33

היסטריה נרשמה בנמל חיפה לקראת מרוץ האופניים הג'ירו ד'איטליה שעבר אתמול (שבת) בחיפה. בנמל התכוננו לרגל המאורע ההיסטורי והכינו מיצג ענק שבו נכתבה המילה CIAO (שלום באיטלקית) באמצעות כלי רכב והוסיפו שלט ענק בצבע ורוד עם הכיתוב "CRUISE HAIFA" שנראה לרחוק. אלא שאתמול בבוקר הגיעו אנשי הנמל למקום וגילו לתדהמתם שהרוחות העזות העיפו את השלט למים. חיש מהר הוזנקו שני עובדים להציל את השלט ולמשות אותו אל היבשה, אך בשל הכובד הם לא הצליחו, ולכן הובאו לשם ארבעה אנשים נוספים. סוף טוב הכל טוב, וכשהרוכבים עברו ליד הנמל צולם המיצג בשלמותו על ידי הצלמים במסוקים של תחנות הטלוויזיה השונות שמסקרות את המרוץ.

 

השלט. סוף טוב הכל טוב

השלט. סוף טוב הכל טוב (צילום: דוברות נמל חיפה)

 

 

דובר הנמל זוהר רום, כמו הסיפור על אליעזר והגזר.

"זה היה פשוט מירוץ נגד השעון. כשקיבלתי את התמונות של השלט ב-7:00 בבוקר חשכו עיני. בעוד רגע הוא היה הופך לחלק מקרקעית הנמל. למזלנו, תושייה של אחראי התרבות והרווחה בנמל סער שפירא ושל מנהל העבודה אלעד דהן הצילה את המצב ברגע האחרון. בסופו של דבר זכינו לשידור חי של המיצג במשך חצי דקה ל-200 מדינות ברחבי העולם, אבל זה לא היה רחוק מפדיחה רצינית".

 

סער שפירא. תושיה

סער שפירא. תושיה (צילום: דוברות נמל חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר