פרופ' אמיר חצרוני ושירין נופי באלף. "הנחת סלב לא קיבלתי, וברור שזה הגיע לי"
פרופ' אמיר חצרוני ושירין נופי באלף. "הנחת סלב לא קיבלתי, וברור שזה הגיע לי"

האידיליה קרסה: פרופ' אמיר חצרוני ודובי שיפמן שוב מתכסחים

פרופ' אמיר חצרוני שב אל חיקה של האקסית שירין נופי. והשניים יצאו לבלות בפאב אלף שבבעלותו של דובי שיפמן שהואשם על ידי חצרוני בניסיון לגנוב לו את נופי. מאז אמנם נרגעו העניינים והם אפילו הפכו לחברים בפייסבוק, אבל אחרי הביקור הזה לכו תדעו מה יתפתח

פורסם בתאריך: 28.5.18 20:53

מאז שמרק צוקרברג סגר את הדף של פרופ' אמיר חצרוני מצא הפרופסור עיסוק חדש להעביר איתו את זמנו הפנוי – חזרה אל חיקה של האקסית החיפאית שירין נופי. ואם לא די בכך, השניים פקדו את פאב אלף בעיר התחתית שנמצא בבעלותו של לא אחר מאשר דובי שיפמן – אותו שיפמן שרק לפני קצת פחות משנה הואשם על ידי חצרוני בניסיון לגנוב לו את נופי. השניים התנצחו ברשתות החברתיות – חצרוני הדביק לנמסיס שלו כינויים כמו "מזנונאי מזדקן חסר כל", ושיפמן לא נשאר חייב וכינה אותו "ננס שונא נשים". מאז נרגעו העניינים והם אפילו הפכו לחברים בפייסבוק, אבל אחרי הביקור באלף אל תצפו שהאידיליה תימשך.

 

 

חצרוני, באת לחגוג את הניצחון על שיפמן?

"חשבתי שהוא יבוא לשבת איתנו ולברך אותי על כך שניצחתי אותו בדו קרב הרומנטי, אבל כלום. אמרתי לו שלום והוא בקושי הנהן. האם זה בגלל שיחסיהם בשעתו לא היו עמוקים או שהיה רדום כשהיא רכבה עליו או שזה בגלל ששירין ירדה חמישה קילו? קטונתי. הנחת סלב לא קיבלתי, וברור שזה הגיע לי גם אילו הייתי בא בגפי. המקום של דובי נכנס לרשימה שחורה של מסעדות בינוניות שלא עושות כבוד לפרופסור המפורסם בישראל".

שיפמן, לא יודע להפסיד בכבוד?

"ראיתי את חצרוני אבל אני לא יודע אם מי שהיתה איתו זו שירין. זו היתה היא? לא שמתי לב. דווקא לא הנהנתי בקושי – הוא אמר לי שלום לבבי והשבתי לו שלום תוך נפנוף ביד, אבל לא שוחחנו. אני לא כועס עליו ולא כלום, אין לי שום בעיה איתו. מבחינתי הכל בסדר".

 

דובי שיפמן. "הוא אמר לי שלום לבבי והשבתי לו שלום תוך נפנוף ביד" (צילום: שי אילן)

דובי שיפמן. "הוא אמר לי שלום לבבי והשבתי לו שלום תוך נפנוף ביד" (צילום: שי אילן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר