פטריסיו סייג וענת שקד ויינברג. הכיסא הריק (צילום: קובי פאר)
פטריסיו סייג וענת שקד ויינברג. הכיסא הריק (צילום: קובי פאר)

פטריסיו סייג לא הגיע, ענת שקד ויינברג לא סולחת

פטריסיו סייג היה אמור להתראיין אצל ענת שקד ויינברג בתוכניתה ברדיו קול נשר, אבל לא הגיע וגם לא ענה לטלפונים. שקד ויינברג: "עכשיו אני אפרגן לו פחות ואחשוב פעמיים אם להגיע לתות. אתה יודע, יד לוחצת יד"

פורסם בתאריך: 5.8.18 21:00

העיתונאית/יחצנית ענת שקד ויינברג קיבלה תוכנית שבועית בכל יום רביעי בבוקר ברדיו קול נשר מבית היוצר של אבי לוי. בשבוע שעבר היא החליטה שנושא התוכנית יהיה ציר מוריה וגסיסתו, וסגרה עם כל מיני אורחים שיבואו להתראיין. אחד מהם היה פטריסיו סייג שהקים לתחייה את קפה תות המיתולוגי. אך שעת השידור הגיעה, סייג לא, וגם טלפונים בהולים במטרה לברר היכן הוא לא נענו.

סייג, משיח לא בא, משיח גם לא מטלפן?

"האמת היא שבאותו היום היה לי לחץ של עבודה וכל מיני דברים כאלה. אני גם הברמן של העסק ולא מצאתי מחליף. ראיתי רק בערב שהתקשרו אלי, ולא היה לי נעים. באמצע הלחץ אתה שוכח מהדברים האלה. אין מה לעשות. רציתי מאוד להיות שם. זה לא היה בכוונה".

 

 

שקד ויינברג, כועסת?

"אני כועסת מאוד. הוא היה אמור להגיע, אמר לי 'אני בדרך', אבל לא הגיע ולא כלום. עד עכשיו הוא לא ענה לי. אני לא יודעת מה הקטע שלו. אני יושבת אצלו בתות, וגם פרגנתי לו. כבר דיברנו והחלטנו מה הוא הולך להגיד, והוא לא הגיע וגם לא ענה לטלפונים, אפילו לא כדי לעלות לשידור בטלפון. אז הכיסא נשאר מיותם. הוא יכול להגיד 'אני לא מגיע' ואז הייתי מביאה מישהו אחר. עכשיו אני אפרגן לו פחות ואחשוב פעמיים אם להגיע לתות. אתה יודע, יד לוחצת יד".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר