ניר שובר. "I'll be back" (צילום: אדי קפלוב)
ניר שובר (צילום: אדי קפלוב)

הצעה ראשונה לסדר של שובר: חניוני קמפינג ומיטות שיזוף בחופי הים

חבר המועצה החדש מבקש בהצעה לסדר שהגיש לשפר את חוויית הבילוי בחופי הים העירוניים. שובר: "אני סומך על חברי מועצת העיר שההצעה הזאת תעבור ברוב קולות. הגיע הזמן שחופי חיפה יתקדמו למקומם הראוי ויישרו קו עם ערי החוף המבוקשות בעולם"

פורסם בתאריך: 21.7.21 11:38

ניר שובר הגיש הצעה לסדר, ראשונה שלו כחבר מועצת העיר, שנושאה "שיפור ושדרוג חוויית השימוש וההנאה של תושבי חיפה מהחופים העירוניים וחיזוק מעמד החופים כמוקדי משיכה תיירותיים".

הצעתו של שובר מחולקת לשלושה חלקים. בחלק הראשון מבקש שובר "להוציא במיידי מהחופים הדרומיים את מתחם הקרוואנים והקימו מחדש ובאופן מוסדר וחוקי בשטחים העירוניים בצמוד למרינה במעגן שביט ולהקים חניון קמפינג מוסדר ולהפעילו כמקובל ברחבי העולם הגדול, חנייה מסומנת בתשלום לקרוואן או רכב פרטי. יש לקבוע כי בחניוני הקמפינג יוצבו עמדות אספקת חשמל, צינור מים ומחבר למי שתייה נקיים. כמו כן, עמדת ריקון ייעודית לשירותים כימיים אקולוגיים. בנוסף, להתקין בשטח שמסופח לחניונים גם אזור קמפינג, לפי סעיף זה גם דשא ושירותים לוגיסטיים ומקלחות להקמת אוהלי קמפינג. בעקבות ההצעה הזאת יתפנו מאות מקומות חנייה ביום בחופים הדרומיים לטובת תושבי חיפה".

בחלקה השני של ההצעה לסדר מבקש שובר לאשר "לאלתר ועוד בעונת הרחצה הזו, לרכוש ולהציב כיסאות נוח, מיטות שיזוף מפנקות, שולחנות ושמשיות בחופי הים בחיפה, חינם ללא עלות לתועלת הציבור החיפאי". לדבריו, יש אישור משפטי להתקדם במיידי בנושא זה. "כדי להימנע ממחלוקת בין התושבים", כותב שובר, "ניתן בקלות לקבוע נהלים להקצאת הציוד, וזאת בצורה מוסדרת על ידי הפקדת ערובה מתאימה כנהוג ומקובל בעולם או בעתיד דרך כרטיס התושב שייכנס לפעולה מול מערכות העירייה".

 

 

חלקה השלישי של ההצעה עוסק באופנועי הים ושאר הציוד הימי. בנושא זה מבקש שובר "להסדיר ולסלול מסלולי ירידה נוחים לרכבים גוררים וגישה לרמפות גרורים להורדת סירות מפרש קלות, סירות מנוע ואופנועי ים עד לקו המים. כל זאת גם בשני מוקדים צפוני ודרומי, ירידה אחת בחופים הדרומיים וירידה צפונית בקריית חיים. כמובן תוך שמירה על המרחק החוקי מחופי הרחצה והמתרחצים ושמירה מקסימלית על ביטחונם".

ל"כלבו – חיפה והקריות", אמר שובר: "היום, כחבר מועצה וכמחזיק תיק קידום עסקים ושפ"ע (שיפור פני העיר), אני רוצה לשפר גם את חוויית הנוחות שלנו, החיפאים, בחופי הים. אני סומך על חברי מועצת העיר שההצעה הזאת תעבור ברוב קולות. ההצעה לסדר הזו תעשה טוב לחיפה, לחיפאים ולתיירים כאחד. הגיע הזמן שחופי חיפה יתקדמו למקומם הראוי ויישרו קו עם ערי החוף המבוקשות בעולם. לאחרונה, פנו אליי מאות בעלי אופנועי ים וחובבי הספורט הימי שנאלצים לגרור את כלי השיט שלהם מחוץ לעיר, לכנרת, או כאלה שנכנסים לים בדרכים לא חוקיות ומסוכנות שעלולות לסכן חיי אדם. הגיע הזמן להסדיר הנושא. גם נושא הקרוואנים בחופים הדרומיים מחייב טיפול מיידי, טיפול שייטיב עם בעלי הקרוואנים בסופו של דבר, ומהלך שיפנה מאות מקומות חנייה בעיקר בסופי שבוע לרווחת תושבי העיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. צודק !! 100%

    כל מילה בסלע. דחוף לפנות את מתחם הקרוונים המבולגן בדרום העיר

  2. תושבת חיפה עיר של שלום

    אז אתה מציע לקראוונים לנסוע לקישון המסריח? הם רוצים להיות על יד הים…לא בקישון…באזור תעשייה…למה אסור לשים קאראוון על יד הים? זה כיף. זה בריא..הכל אסור במדינה שלנו…זה מקסים בעיניי הקראוונים. למה הכל מפריע לכם…תנו קצת חופש לבני אדם הים לא שייך לכם..זה אוצר טבע שניתן לכולנו במתנה ואין לכם זכות כעירייה להתערב בבחירה של אדם לישון על יד הים…תנו לחיות

  3. כל הכבוד תן להם בראש

    כל הכבוד שוברט נמאס כבר מכל הקרוואנים שתופסים לנו,מאות חיפאים את המקומות חניה בחופים הדרומיים!!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חניון קמפינג בלב הזיהום אינו אטרקטיבי כך שבעלי קראוונים ימשיכו לחנות בחופים הדרומיים. בזבוז כסף.

  5. מאיר

    רווחת התושבים בים????
    טפל קודם על רווחת התושבים במקום המגורים שלהם ללא שותפות החזירים
    אנחנו לא מבלים כל חיינו בים-אבל מרביתם ברחובות העיר
    קודם תפעל לסילוק החזירים ממתוכו!!!

  6. אלי

    מר שובר הנכבד,
    הכל בסדר ? חוץ מהנושאים שהעלית בהצעתך, האם הכל בעיר מתנהל על מי מנוחות ? אני מציע לך גם להעלות את נושא דרכי ההגעה לחופי הים, ובמלים אחרות את מצבם העגום של כבישי העיר שנראים כמו אחרי הפגזה ונותנים פרנסה לא רעה בכלל למתקני / מחליפי הצמיגים.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כול הכבוד על הרעיון זה נהוג בחו"ל מקווה מאד שגם פה זה ילך לטובת התושבים

  8. אמי

    רעיון מעולה כול הכבוד ככה זה בחו"ל מקווה שגם פה זה ילך בהצלחה

  9. אמי

    חופי חיפה מדהימים הרעיון מעולה ככה נהוג בחו"ל בספרד פורטוגל נקווה שזה יצליח

  10. קרייתי אבל עדיין כל הכבוד

    כל הכבוד אני מגיע הרבה לחופי חיפה
    וזה בהחלט צעד חשוב ומתחשב באזרח שבסך הכל רוצה להנות בים
    עכשיו תושבים יוכלו פשוט להגיע כמעט בלי כלום ועדיין שיהיה להם אחלה

  11. ירוק כהה

    כל הכבוד נמאס מהסלאמס הזה בכניסה לעיר…יאללה שוברט על הדרך נא לתקן את מגדלי התאורה בכניסה לעיר !! מחלף חיפה דרום חשוך ברובו כבר כמה שנים וכל הפניות למוקד עירוני לא עזרו !!!

  12. ישראל

    נו באמת קאליש וחבריה הם מסוגלים למשהו ישימו מיטות שיזוף מאות יגיעו להישתזף בחיפה יהי תיקון לפסק הלכה מיוחד מחולק לפי ימים לנשים וגברים תהיה אפשרות לשיזוף בעירום מלא סוף סוף תהיה הגירה חיובית לעיר

  13. חסן שוקרי

    כל הכבוד – הגיע הזמן להחיות את פרויקט 2018 של המרינה והאי המלאכותי ממול הכולל את שדרת החניות אשר תאפיל על שאנז אליזה

  14. רם

    מזכיר את הטיטניק… העירייה במבוי סתום, חוסר תפקוד, מועצת עיר לעומתית ועל הסיפון חבר מועצה תלוש ממשיך לחגוג…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר