טביעה בחוף (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נקבע מותו של גבר בן 30 שטבע סמוך לנוה ים

כוחות מד"א שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה והעבירו אותו להמשך טיפול בבי"ח רמב"ם כשמצבו מוגדר קריטי. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו לפני זמן קצר

פורסם בתאריך: 22.7.21 18:22

לפני דקות אחדות צוות חדר ההלם שבמרכז הרפואי רמב"ם קבע את מותו של בחור בשנות השלושים לחייו שטבע סמוך לנוה ים. הודעה על מותו נמסרה למשפחתו.
סמוך לשעה 17:00 הוזעקו חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום לחוף בלתי מוכרז סמוך לנוה ים להעניק טיפול לגבר בן 30 שטבע במקום. כוחות ההצלה ביצעו בו החייאה והעבירו אותו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קריטי תוך המשך ביצוע החייאה.
אולם מאמצים אלו לא הועילו ובית החולים נאלץ לקבוע את מותו.

 

 

חובש בכיר במד"א איסמעיל אבו דאהש: "הגעתי עם האמבולנס עד לנקודה הקרובה ביותר מהכביש לחוף הלא מוכרז. לקחתי את הציוד הרפואי ורצתי כקילומטר על החול עד שראיתי את האזרחים והמציל שהגיע מהחוף הסמוך מבצעים בטובע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. המשכתי את הטיפול הרפואי שכלל הנשמות, עיסויים וחיבור מכשיר דפיברילטור כשבמקביל אני מתאם עם מוקד מד"א וקצין הביטחון במקום את ההגעה של רייזר מהחוף המוכרז הסמוך על מנת לחלץ את הטובע תוך כדי פעולות החייאה לניידת טיפול נמרץ שהמשיכה את הטיפול המתקדם ופינתה אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר