חגיגות 80 שנה לשבט כרמל (צילום: לני משקובסקי)
חגיגות 80 שנה לשבט כרמל (צילום: לני משקובסקי)

שבט כרמל של הצופים מציג: מפגש בין דורי

מאות חניכים ובוגרים של השבט חגגו ביום שבת 80 שנה להיווסדו בטקס שהתקיים בבית בירם. שיאו של האירוע היה מיצגים שסיפרו את תולדות השבט מיום הקמתו ועד היום

פורסם בתאריך: 30.5.17 15:15

מאות חניכים ובוגרים משבט כרמל של תנועת הצופים בחיפה חגגו ביום שבת 80 שנה לשבט בטקס חגיגי שהתקיים בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי. החגיגות נפתחו כבר בשעות הבוקר בסדרת פעילויות לחניכי השבט בחניון טללים הסמוך לאוניברסיטה, ובהם אירועי "מעבר הדרגה" המסורתיים. לאחר מכן יצאו 600 החניכים לתהלוכה ססגונית לאורך שדרות אבא חושי עד לבית בירם, שם נערך מפגש עם בוגרי השבט. בתום המפגש הבין דורי צפו הבוגרים במיצגים שסיפרו את תולדות השבט מיום היווסדו ועד היום. החלק המרכזי של ההתכנסות הורכב ממתחמי נוסטלגיה שהכינו החניכים עבור הבוגרים.

מור משקובסקי, תלמיד כיתה י"ב בריאלי שנבחר כאחראי צעיר לחגיגות ה-80: "במשך חודשים תרו החניכים אחר תמונות, פריטים וטקסטים מכל שנות פעילותו של השבט, והדברים הוצגו לבוגרים ולחניכים".

משקובסקי הוסיף כי האירוע נחל הצלחה רבה "בזכות עבודה קשה של חניכי השכבה הבוגרת בשבט וחניכי שכבת כיתות ט' שעמלו בחודשים האחרונים על הכנתו במקביל למטלותיהם האחרות בשבט".

 

80 שנה לשבט כרמל. גם ראש העיר יונה יהב נהנה (צילום: לני משקובסקי)

80 שנה לשבט כרמל. גם ראש העיר יונה יהב נהנה (צילום: לני משקובסקי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר