שולחן סדר של חב"ד (צילום: קובי סרור)
שולחן סדר של חב"ד (צילום: קובי סרור)

חב"ד פתחה את ההרשמה לסדרי הפסח הציבוריים שתערוך ברחבי העיר

השנה תערוך חב"ד לפחות 17 סדרי פסח ברחבי העיר. עלות מנה היא 180 שקלים, אולם לדברי מנהל הפעילות של חסידות חב"ד בעיר, הרב יהודה גינזבורג, כל אחד משלם כפי יכולתו. "לא יהיה אחד שלא יוכל לחגוג איתנו בין אם מסיבה כלכלית או אם בשל חוסר במקום", דברי גינזבורג

פורסם בתאריך: 16.2.22 19:35

בשל מגפת הקורונה, הקדים ארגון חב"ד בחיפה את ההרשמה לסדרי הפסח הציבוריים ופתח אותה כבר השבוע. ליל הסדר השנה יחול ביום שישי (15 באפריל), וסדרי פסח של חב"ד פתוחים לכל המעוניינים. מדובר במסורת בת יותר מ-30 שנה של חב"ד בעיר.

מחב"ד נמסר, כי השנה ייערכו לפחות 17 סדרי פסח ברחבי העיר, ובראשם בכרמל הצרפתי באולם האירועים הוותיק אורנים. בשכונת הדר ייערכו סדרים במספר מקומות, ובהם גם סדר בשפה הרוסית. שכונות נוספות שבהם יתקיימו סדרי פסח: העיר התחתית, קרית אליעזר וקרית אליהו, בת גלים, אחוזה, כרמליה ונאות פרס. המיקומים המדויקים יתפרסמו בהמשך.

ההרשמה לסדרים מתבצעת בכל סניפי חב"ד בעיר, בסניף המרכזי ברחוב נורדאו 30 בהדר ובמשרד הפעילות של חב"ד בשדרות הנשיא 93.

מנהל הפעילות של חסידות חב"ד בחיפה, הרב יהודה גינזבורג: "עם דעיכתו, ככל הנראה, של הגל החמישי של הקורונה, החלטנו להקדים את ההרשמה לסדרי הפסח, כדי שכל מי שירצה, יוכל להשתתף. לצערנו, כבר בשנה שעברה ראינו עלייה במספר המבקשים להירשם ללילות הסדר הציבוריים בעקבות עליית מחירי המזון וגם בשל הרצון בציבור לעשות את הסדר כהלכתו".

 

 

האם ההשתתפות כרוכה בעלות כלשהי?

"עלות מנה היא 180 שקל, אולם כל אחד משלם כפי יכולתו. אנחנו מבטיחים שלא יהיה אחד שלא יוכל לחגוג איתנו בין אם מסיבה כלכלית או אם בשל חוסר במקום".

לדברי גינזבורג לילות הסדר כוללים ארוחה מלאה וכל מנהגי החג באווירה משפחתית מיוחדת. "אם אין לכם איפה לעשות את החג, אל תחכו לרגע האחרון, פנו כעת לבית חב"ד בשכונתכם", דברי גינזבורג.

האם אתם לא מוגבלים במספר המשתתפים בגלל הקורונה?

"אנחנו כמובן נפעל לפי ההנחיות של משרד הבריאות, אולם תמיד אפשר לעשות כמה סבבים של סדרי פסח. הכל ייעשה בהתאם להנחיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר