המדרכה ברחוב רמב"ן צבועה בכחול-לבן, וכך גם הרכב שחנה לצדה
המדרכה ברחוב רמב"ן צבועה בכחול-לבן, וכך גם הרכב שחנה לצדה

חלם ברחוב רמב"ן: המדרכות נצבעו בכחול-לבן, וגם הרכבים

אתמול צבעה עיריית חיפה את המדרכות ברחוב רמב"ן בהדר בכחול-לבן, לטענת התושבים ללא התרעה מוקדמת וללא שיתוף הדיירים. ואם זה לא מספיק, אז על הדרך ריססו עובדי העירייה צבע כחול גם על מכוניות חונות. העירייה: "התושבים יודעו באמצעות פלייר, שבו הם התבקשו שלא להחנות את רכבם במקום במהלך ביצוע העבודות"

פורסם בתאריך: 18.8.22 11:15

תושבים המתגוררים ברחוב רמב"ן בשכונת הדר טוענים כי ללא שום התרעה מוקדמת וללא שיתוף הדיירים החליטה עיריית חיפה להפוך את הרחוב לכחול-לבן. אתמול (רביעי) בשעות הצהריים נצבעו אבני הסף של המדרכות, אך לא רק הן. מכוניתו הכסופה של יוליאן זילברמן, תושב הרחוב, עברה שדרוג וזכתה לקישוט על ידי רסיסי צבע כחול בחלקה התחתון ועל הצמיגים.

"אני עובד בצפון, והבן שלי שלח לי תמונות של הרכב", סיפר זילברמן ל"כלבו – חיפה והקריות", "אני כל כך כועס. צבעו את שולי המדרכות בכחול-לבן, על הדרך צבעו רכבים, ומבחינת העירייה הכל בסדר".

אף אחד לא התריע על צביעת המדרכות?

"כלום, פשוט כלום. לא שמו שלט, לא הודיעו במסרון. אם היו מודיעים הייתי מזיז את האוטו יום לפני כן, אבל לא הודיעו כלום. התקשרתי למוקד העירוני, ושם נתנו לי כתובת מייל למחלקת תביעות. בהתחלה מישהי הפנתה אותי למחלקת תעבורה, שהיא ממש לא קשורה לעניין. בקיצור, כתבתי להם מייל וצירפתי תמונות. נתנו לי גם מספר טלפון של הפיקוח".

עכשיו כשהרחוב צבוע בכחול-לבן, אתה עלול לקבל דוח.

"בגלל זה התקשרתי לעירייה, כדי לשאול אם אקבל דוח חנייה, כי בן לילה הרחוב הפך לכחול-לבן. ענו לי שאני צריך לפנות למחלקת הפיקוח ולהוציא תו חנייה אזורי. ביקשתי מהבן שלי לעשות זאת, אז הוא נכנס לאתר העירייה, אבל איזה פלא – אי אפשר להוציא תו חנייה אזורי לרחוב שלי כי הוא לא קיים. כלומר הוא קיים פיזית אבל לא קיים ברשימת הרחובות של הכחול-לבן".

 

 

חלם זה כאן.

"חשבתי שהעירייה תנהג בצורה יותר אחראית ותשלח הודעה מוקדמת. גרים פה הרבה אנשים מבוגרים, עולים חדשים וותיקים, נכים. לא לכולם יש יכולת להיכנס לאתר כדי להוציא תו חנייה, לא לכל אחד יש אינטרנט. זה לא רק סיפור ביזארי של צבע. לא לכל השכנים שלי יהיה כוח להתמודד מול העירייה ולהתחיל לתבוע על תיקוני צבע. אמתין שבוע ימים כדי לראות אם תהיה התייחסות כלשהי ואם העירייה תשלם לי על התיקון. אני עובד עם כמה אלפי חיפאים, ואף אחד לא מתכוון לבחור שוב בראש העיר עינת קליש רותם בגלל מה שקורה כאן. בגלל אשתי שוכנעתי לבחור בקליש רותם, אבל לא עוד. אגב, עשו אצלנו שיפוצים ברחוב, וכבר עברה שנה מאז אבל השלט של הגבלת מהירות בגלל עבודות בכביש עדיין עומד פה. פנינו לעירייה ואמרנו שיש כאן רכבים נטושים, אבל פעם מתייחסים ופעם לא. הבן שלי נפל לפני שבוע על המדרכה בגלל ששורשי העצים בולטים, ולאחר שאיימתי בתביעה, תוך כמה שעות כבר תיקנו את זה. משאיות ואוטובוסים חונים פה דרך קבע והפכו את הרחוב הזה לקטסטרופה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "החניה ברחוב רמב"ן הוסדרה לאחר יידוע התושבים באמצעות פלייר, שבו הם התבקשו שלא להחנות את רכבם במקום במהלך ביצוע העבודות. אכיפת החנייה עדיין לא החלה – הודעה נוספת על תחילת האכיפה בפועל תצא בנפרד על מנת לאפשר לתושבים שעדיין לא קיבלו את תו החניה לקבל את התו המאפשר להם חניה חופשית באזור. אם נגרמו נזקים לרכב, יש להעביר צילום של הנזק לעירייה, וזה יועבר לטיפול חברת הביטוח".

 

צמיג של רכב מרוסס בצבע כחול ברחוב רמב"ן

צמיג של רכב מרוסס בצבע כחול ברחוב רמב"ן

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שפוי

    מצטער שהצבעתי לקליש, מה שקרה זה מעבר לחלמאות- זה ביזיון, "יידענו באמצעות פליירים", הם יכולים לדחוף אותם למיקום כלשהו לבחירתם, מי מסתכל על פליירים? רק לקחת כסף הם יודעים, אני בטוח שאפילו פליירים לא חולקו.
    בבחירות הבאות אני מצביע לתן ולא לקליש.

    אי אפשר להוציא תווי חניה למספר רחובות, לא מטפלים בעצים כמו שצריך אז הם נופלים לאנשים על המכוניות, אין יותר מלחמה בתופעת חזירי הבר.
    על מה אני משלם ארנונה?
    על פינוי זבל?
    מעדיף לאלף חזירי בר לעשות את זה.

  2. מאי

    קרה גם ברחוב התשבי במרכז הכרמל לאחרונה, לא הציעו החזר כספי או ניקיון חינמי לרכב באופן לא מפתיע.

  3. לאמור את האמת

    מה הבעיה להסתובב עם לוח קרטון ולהניח אותו בין הרכב והמדרכה ואז לצבוע? קצת חשיבה יצירתית.

  4. תכלת

    אני רואה את התמונה השנייה – רסיסי צבע כחול על הצמיג. נורא, פשוט נורא. אני לא יודע איך ממשיכים מכאן.

    רגע, מדרכה אפורה יכולה לעמוד ליד רכב שצבוע בכחול לבן?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר