נירו לוי (צילום: טל לנדסמן)
נירו לוי (צילום: טל לנדסמן)

השחקן החיפאי נירו לוי נפצע קשה בתאונת דרכים

שחקן התיאטרון והטלוויזיה החיפאי נירו לוי (54) נפצע היום בתאונת דרכים כאשר רכב על אופנוע ונפגע מרכב ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. הוא עבר ניתוח ומצבו התייצב

פורסם בתאריך: 26.8.22 20:59

עדכון אחרון: 26.8.22 00:19

שחקן התיאטרון והטלוויזיה החיפאי נירו לוי נפצע היום (שישי) באורח קשה בתאונת דרכים בתל אביב. לוי, בן 54, רכב על אופנוע ונפגע מרכב ברחוב הרב שלמה גורן בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לוי מוגדר כפצוע קשה והוא הוכנס לחדר ניתוח.

רות רז, פראמדיקית מד"א: "רוכב האופנוע שכב על הכביש סמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים, ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

עדכון (22:19): מצבו של לוי התייצב. הוא יצא מחדר ניתוח ויאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי באיכילוב.

 

 

את ילדותו העביר לוי בשכונות חליסה, המושבה הגרמנית וואדי ניסנס. הוא למד בבתי הספר הריאלי, עירוני ג’ ואורט אסיף, וסיים את לימודיו בבית הספר האקסטרני משלב בבת גלים. הוא התגייס לגולני כלוחם אך נפצע, ואת סוף השירות הצבאי עשה כמ"פ בפנימייה הצבאית בחיפה.

לאחר הצבא עזב לוי את בית ההורים בנוה שאנן ועבר לתל אביב. הוא ניסה להגשים חלום ולהיות שחקן הוליוודי, אך חזר לארץ כדי ללמוד משחק בבית צבי. לוי סיים את לימודיו ב-1995, וב־1999 קיבל את פרס אופיר ואת פרס השחקן המצטיין בפסטיבל עכו על ההצגה "החברים של יאנה". הוא גילם דמויות אהובות בסדרות טלוויזיה שהפכו לקאלט, ובהן "הפוך" ו"רמזור". לוי גם ידוע כאוהד מושבע של הפועל חיפה.

 

נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאיר

    אמנם גדל ביד לבנים אבל לפי דעתי מעל ל 30 שנה אינו חיפאי, כותרת לא רצינית בריאות לבחור

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר