נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

שיפור במצבו של נירו לוי, צפוי להשתחרר מטיפול נמרץ

לפני כמה דקות נמסר על ידי אחיו ערן והמרכז הרפואי איכילוב כי נירו לוי נמצא בהכרה, מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול. בסרטון מרגש מבית החולים ביקש לוי האח למסור תודה לצוותים הרפואיים ולעם ישראל

פורסם בתאריך: 2.9.22 10:26

שיפור במצבו של השחקן נירו לוי – כך נמסר הבוקר על ידי אחיו ערן והמרכז הרפואי איכילוב שבו לוי מאושפז. לוי נמצא בהכרה, מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול.

בסרטון מרגש מבית החולים ביקש אחיו ערן להודות לכל מי שהתפלל למען נירו, על החיבוק והדאגה שקיבלו מעם ישראל ועל כל העזרה: "כפי שהבטחתי שנירו יחזור לשמח אתכם, יש שיפור במצבו. אנחנו, משפחת לוי, רוצים להודות לצוות הרפואי באיכילוב ובראשם לפרופסור אמל חורי שנלחם על חייו של נירו והצליח, לכל הרופאים והאחיות ולכל עם ישראל שהתפלל, התקשר, עודד וחיזק. לכל החברים שלו, לכל מי שדאג לו".

 

 

כזכור, ביום שישי שעבר נפצע לוי, 54, באורח קשה בתאונת דרכים בתל אביב. הוא רכב על אופנוע ונפגע מרכב ברחוב הרב שלמה גורן בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. עוד באותו היום עבר לוי ניתוח, ולאחריו אושפז במחלקה לטיפול נמרץ.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר