רכבת (צילום: רכבת ישראל)
רכבת (צילום: רכבת ישראל)

תנועת הרכבות תתוגבר בסוכות ובחול המועד

רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות בחג סוכות ובחול המועד ותפעיל גם קווים אשר מבוצעים בהם עבודות חשמול, ובהם קו חיפה-תל אביב. כמו כן יופעלו רכבות מיוחדות שמסלולן יוארך בין חיפה לבאר שבע

פורסם בתאריך: 6.10.22 09:28

הנהלת רכבת ישראל הודיעה על תגבור של תנועת הרכבות בחג סוכות ועל הפעלה של קווים אשר מבוצעים בהם עבודות חשמול, ובכלל זה קו חיפה-תל אביב. כמו כן, גם בימי חול המועד תתוגבר תנועת הרכבות ויופעלו רכבות מיוחדות שמסלולן יוארך.

בערב סוכות (יום ראשון, 9 באוקטובר) ובערב שמחת תורה (יום ראשון, 16 באוקטובר) יופעלו רכבות הנוסעים בשעות 15:00-6:00 במתכונת מתוגברת המבוססת על לוחות הזמנים של ימי שישי בתוספת של שירות בין תחנות נהריה-חיפה-תל אביב-נתב"ג-מודיעין ובין תחנות כרמיאל-חיפה-תל אביב-באר שבע, כאשר בין חיפה לתל אביב תעמוד תדירות הרכבות על שתי רכבות בשעה לכל כיוון. בנוסף תופעל הרכבת בקו בית שאן-חיפה חוף הכרמל עם שינויים קלים בזמני יציאת הרכבות בקו זה.

במוצאי סוכות (יום שני, 10 באוקטובר) ובמוצאי שמחת תורה (17 באוקטובר) יופעלו רכבות הנוסעים בשעות 24:00-21:00 במתכונת מתוגברת המבוססת על לוחות זמנים של ימי שישי בתוספת שירות בין תחנות נהריה-חיפה-תל אביב-נתב"ג-מודיעין ובין תחנות כרמיאל-חיפה-תל אביב-באר שבע. בין חיפה לתל אביב תעמוד תדירות הרכבות על שתי רכבות בשעה לכל כיוון. בנוסף תופעל הרכבת בקו בית שאן-חיפה חוף הכרמל עם שינויים קלים בזמני יציאת הרכבות בקו זה.

 

 

בחול המועד סוכות (ימים שלישי-חמישי, 13-11 באוקטובר) ובאסרו חג (יום שלישי, 18 באוקטובר) יופעלו הרכבות במתכונת יום חול מתוגברת.

עוד נמסר מהנהלת הרכבת כי תופעל רכבת מיוחדת שמסלולה יוארך והיא תחל את נסיעתה בתחנת באר שבע מרכז בשעה 9:41 ותסיים את נסיעתה בתחנת חיפה מרכז השמונה (במקום בתחנת תל אביב סבידור מרכז). הרכבת תעצור בתחנות באר שבע צפון האוניברסיטה, להבים רהט, קרית גת, קרית מלאכי יואב, מזכרת בתיה, רמלה, לוד, תחנות תל אביב, הרצליה ותחנות חיפה (חיפה מרכז השמונה – תחנה אחרונה).

כמו כן תופעל רכבת מיוחדת נוספת שמסלולה יוארך והיא תחל נסיעתה בשעה 14:03 בתחנת חיפה מרכז השמונה (במקום בתחנת תל אביב סבידור מרכז). הרכבת תעצור בתחנות חיפה בת גלים, חיפה חוף הכרמל, הרצליה, תחנות תל אביב, לוד, רמלה, מזכרת בתיה, קרית מלאכי יואב, קרית גת, להבים רהט, באר שבע צפון האוניברסיטה ובאר שבע מרכז (תחנה אחרונה).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר