נושאי לפידים וציוד העידוד של אוהדי מכבי חיפה (צילום מתוך הסרטון)
נושאי לפידים וציוד העידוד של אוהדי מכבי חיפה (צילום מתוך הסרטון)

הנה זה מתחיל: קטטה בין אוהדי מכבי לאוהדי הפועל מחוץ להיכל הספורט

אוהדי מכבי חיפה, כך על פי החשד, תקפו הערב את אוהדי הפועל חיפה בסיום משחק הכדורסל שהתקיים בהיכל הספורט ברוממה. הרקע לתקיפה האלימה הוא המתיחות הגדולה בין שני המועדונים בעקבות גניבת ציוד העידוד של ארגוני האוהדים הירוקים ושריפתו על ידי האוהדים האדומים. הולך להיות דרבי חם ביום רביעי

פורסם בתאריך: 6.11.22 22:32

בסיום משחק הכדורסל שבו אירחה הפועל חיפה את הפועל ירושלים הערב (ראשון) בהיכל הספורט ברוממה, התפתחה קטטה בין אוהדים בתחנת הדלק מול ההיכל. אלו לא היו האוהדים משתי הקבוצות ששיחקו אלא בין כמה עשרות אוהדי מכבי חיפה שהמתינו לאוהדים האדומים כשהם רעולי פנים.

הרקע לתקיפה האלימה, כך על פי החשד, הוא המתיחות הגדולה בין שני המועדונים בעקבות גניבת ציוד העידוד של ארגוני האוהדים הירוקים ושריפתו על ידי אוהדי הפועל חיפה. המקרה אשר פורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות" גרר אחריו תגובות נזעמות והבטחות לפעולות נקם לפני משחק הדרבי בכדורגל שיתקיים באיצטדיון סמי עופר ביום רביעי.

 

 

המשטרה שהוזעקה לתחנת הדלק עצרה לחקירה שישה חשודים במעורבות בקטטה, ושישה אוהדים נוספים עוכבו וקיבלו זימון להגיע מחר לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה.

ממשטרת ישראל נמסר שהיא רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט, ושהיא תמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר