חתונה (צילום: pavlovski.info.gmail.com/depositphotos.com)
חתונה (צילום: pavlovski.info.gmail.com/depositphotos.com)

הערב בחיפה: חתונת השנה של העולם החרדי

נכדתו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ הרב יעקב הגר תינשא הערב לבנו של האדמו"ר מאונגוואר הרב חיים אהרון מירושלים. החופה תתקיים בשעה 18:00 בשכונת רמת ויזניץ', ובשל כך תסגור המשטרה לתנועה את רחוב ברכת משה עד לאחר החופה. משם ימשיכו האורחים להיכל הספורט ברוממה, שם יתקיים ריקוד המצווה

פורסם בתאריך: 30.11.22 16:30

חיה צירל, נכדתו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ הרב יעקב הגר, תינשא הערב (רביעי) לבנו של האדמו"ר מאונגוואר הרב חיים אהרון מירושלים. טקס החופה יתקיים בשעה 18:00 בשכונת רמת ויזניץ', ובשל כך תסגור המשטרה לתנועה את רחוב ברכת משה עד לאחר החופה. לאחר מכן יעלו המשפחות והאורחים להיכל הספורט ברוממה, שם יתקיים הטקס המסורתי של ריקוד המצווה שאותו ירקוד האדמו"ר מסערט ויז'ניץ עם נכדתו.

גורם בקהילת ויז'ניץ מסר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי בהיכל הספורט תתקיים סעודה, והאורחים ירקדו לצליל נגינתה של תזמורת. יצוין כי לפני כשנתיים התחתנה פרל מלכה, נכדה אחרת של האדמו"ר, וגם אז התקיים הטקס בחיפה.

חסידות ויז'ניץ היא חצר חסידית שנוסדה בעיירה ויז'ניצה בבוקובינה (היום אוקראינה) שבאימפריה האוסטרו הונגרית, וראשיה הם האדמו"רים ממשפחת הגר. החסידות המרכזית המכונה כיום בשם ויז'ניץ היא החצר בבני ברק. לויז'יניץ יש חצרות נוספות בארץ, ובהן החצר בחיפה. חסידות אונגוואר, על שם העיר שנמצאת היום במערב אוקראינה, נוסדה אחרי מלחמת העולם השנייה בניו יורק על ידי הרב מנשה קליין, שגם ייסד בארץ סניף של החסידות בקרית אונגוואר בשכונת רמת אלון בירושלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר