פקחי העירייה נושאים את אלכסנדר דריתר לביתו (צילום: דוברות עיריית חיפה)
פקחי העירייה נושאים את אלכסנדר דריתר לביתו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

בעיצומה של הסערה: פקחי העירייה חילצו נכה שנקלע למצוקה

אלכסנדר דריתר, קטוע רגליים בן 65 שמתנייד בכיסא גלגלים, נתקע מחוץ לביתו לאחר שהפסקת חשמל גרמה לתקלה במעלית בבניין שבו הוא גר. לאחר ששהה במשך שעות מחוץ לביתו במזג האוויר הסוער, הוא פנה למוקד העירוני, והנציג שלח פקחים מאגף האכיפה העירוני, שנשאו את דריתר במעלה המדרגות לדירתו

פורסם בתאריך: 2.2.23 12:35

אלכסנדר דריתר, תושב חיפה קטוע רגליים בן 65 אשר מתנייד בכיסא גלגלים, נקלע אתמול (רביעי) למצוקה, ולעזרתו נחלצו אנשי המוקד העירוני של עיריית חיפה ופקחים של העירייה. כאשר דריתר חזר אתמול לביתו בשעות הצהריים, הוא גילה כי בשל הגשמים והרוחות היתה הפסקת חשמל, שגרמה לתקלה במעלית בבניין שבו הוא גר.

"לא יכולתי להיכנס לדירה שלי", הוא מספר, "טלפנתי לחברת המעליות, ושם הבטיחו שישלחו טכנאי רק למחרת. התקשרתי גם לחברת החשמל והתבקשתי לחכות בסבלנות. ערכתי המון שיחות, וכלום לא התקדם".

בסביבות השעה 17:00, לאחר ששהה במשך שעות מחוץ לביתו במזג האוויר הסוער, פנה דריתר למוקד העירוני ותיאר בפני הנציג את המצוקה שאליה הוא נקלע. הנציג מיהר לשלוח צוות של פקחים מאגף האכיפה העירוני, ואלה נשאו את דריתר, כשהוא ישוב בכיסא הגלגלים, במעלה המדרגות לדירתו.

 

 

"המון תודה לעובדי המוקד שפעלו ברגישות ובנחישות כדי לסייע לי, וכמובן שאפו ענק לפקחים שהגיעו אלי במהירות ועזרו לי להגיע סוף סוף הביתה אחרי שעות שבהן חיכיתי בקור", סיכם דריתר.

מנהל המוקד העירוני טל סיבוני: "מעת לעת מתקבלות במוקד העירוני פניות שלא שייכות לאף קטגוריה שגרתית שאנחנו מכירים. אלו הפניות שנוגעות בנפשנו ומבליטות כמה אופי יש לעובדי המוקד ולאנשי הפיקוח המסורים, שתמיד יפעלו ברגישות ובנחישות לסייע לאדם במצוקה".

מנהל אגף הפיקוח אילן חודדה: "עובדי מינהל התפעול בכלל ואגף הפיקוח והאכיפה העירונית בפרט עובדים מסביב לשעון למען תושבי העיר. התנהלותם של הפקחים מהווה דוגמה ומופת למדיניות האגף שדוגלת במתן סיוע לתושבי העיר ככל שיידרש".

 

אלכסנדר דריתר והפקחים שסייעו לו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אלכסנדר דריתר והפקחים שסייעו לו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר