חזיר הבר והעגלה של התינוקת (צילום: שירן ניזרי פינטו)
חזיר הבר והעגלה של התינוקת (צילום: שירן ניזרי פינטו)

"הוא נכנס לאטרף, משך עם השיניים את התיק והפך את העגלה"

הטיול של שבת בבוקר הסתיים בצורה טראומטית עבור שירן ניזרי פינטו ושלוש בנותיה. סמוך למאפיית אריאל בצומת חורב הגיח לעברן חזיר בר שתלש בשיניו את התיק שהיה תלוי על העגלה של התינוקת, וגם הניסיונות של העוברים ושבים לגרש אותו לא צלחו. ניזרי פינטו: "אם הבת שלי היתה בעגלה, לא יודעת מה הייתי עושה"

פורסם בתאריך: 2.4.23 18:43

שירן ניזרי פינטו לא האמינה שטיול של שבת בבוקר עם שלוש בנותיה יסתיים ברגעי אימה בגלל מפגש עם חזיר בר.

אתמול בבוקר יצאה ניזרי פינטו לטייל עם בנותיה, וכמו תמיד הן התמקמו ליד הספסלים סמוך למאפיית אריאל בצומת חורב והסתובבו להנאתן. לפתע היא הבחינה שהעגלה של בתה התינוקת מתחילה לזוז וראתה חזיר בר תולש בשיניו את התיק שהיה תלוי על העגלה.

"ישבתי על הספסל עם שלוש בנותיי – בת שנה וחצי עם העגלה, בת 8 ובת 10", משחזרת ניזרי פינטו, "הן אכלו חטיף, ואז שיחררתי את הקטנה מהעגלה כדי שתרוץ קצת עם הבנות. העגלה היתה לידי, ופתאום שמעתי רעש וראיתי שהעגלה זזה. לידי היה חזיר ענק שתפס את התיק שהיה תלוי על העגלה מאחורה. קמתי מהר, הרמתי את הקטנה כדי שהיא לא תתקרב, והוא פשוט נכנס לאטרף. הוא משך עם השיניים את התיק, וגם הפך את העגלה ועלה עליה. בסוף הוא הצליח לשחרר את התיק, הלך איתו הצדה והתעסק איתו במשך יותר מ-20 דקות. אנשים עצרו כדי לראות את המחזה ולנסות לגרש אותו. אחד רצה לזרוק אבן להבריח אותו, אחר ייעץ לי להוריד לטלפון צליל של משרוקית כדי להבריח אותו. עד שהוא לא קרע את התיק הוא לא עזב. היתה שם שקית במבה, והוא כנראה הריח אותה".

 

 

 

אבל המפגש עם החזיר לא הסתיים בכך. "הוא קרע את התיק וממש לעס אותו", מספרת ניזרי פינטו, "הוא אכל כנראה את הבמבה עם השקית, כי אחרי שהוא סיים לא ראיתי את השקית. וכשהוא סיים עם התיק הוא עלה על העגלה, ליקק אותה, משך את המפתחות של האוטו ונשך את השלט".

לדבריה, רק במזל היא הוציאה כמה שניות קודם לכן את בתה התינוקת מהעגלה: "אם היא היתה שם והוא היה מושך את העגלה, אני לא יודעת מה הייתי עושה. וואלה, מפחיד. שבת בבוקר, כבר לא נשאר לנו איפה להסתובב. אנשים אמרו לי 'שמת אוכל בתיק והוא התגרה'. אז מה? עכשיו אסור לשים אוכל בתיק של הילדה? אחרי זה שמעתי שמקרה דומה קרה לאדם מבוגר כשחזיר ניסה לחטוף את שקית המצרכים אחרי שהוא יצא מהמכולת. זה ממש הפך להיות סכנה. מי חשב בכלל על אפשרות כזאת? הוא בא באטרף על התיק. הילדה האמצעית שלי התחילה לבכות בטירוף, ומישהי ניסתה להרגיע אותה. אלו היו דקות טראומטיות".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. בנובמבר מסיימים את הקלישסטרופה

    פרות חזירים יתושים וראש עיר אחת שירדה מהפסים
    במקום דילול קבוע יצרה את אחד הנזקים האקולוגיים הגדולים אי פעם בחיפה בגלל 3 שנים שהתנגדו לדילול מבוקר
    פשוט קלישסטרופה ככה צריך לקרוא למצב הנוכחי

  2. חיפאי ותיק .

    התלוננתי ב- 106 מספר פעמים .לחזיר הזה יש מסלול קבוע שהוא עושה כל יום . לא עושים דבר !!!!

  3. .אישה מפגרת...

    אישה טיפשה חזיר בר בחיים לא תוקף סתם ככה בטח ערסית חבל שלא אכל את הילדה המסריחה שלך….

  4. אחוזה

    כל מה ששייך לילדים מרוח בריחות טובים עבור החזיר. אבל האמא משדרת פחד והילדה נכנסת להיסטריה כי האמא לא רגועה. אי אפשר לשפוט אותן. מפחיד!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה בושה !!! מי פרסם תגובה מגעילה תחת השם אישה מפגרת !!! חזיר רעב תוקף ויכול לסכן חיים !!!!!!!!!!!!!!!!

  6. לא חיפאי

    כמה שעירייה זבל האתר שלכם עוד יותר בתחתית עם אפס סינון תגובות
    חזירים

  7. בני

    אני זואולוג עם תואר שני בביולוגיה ואני כבר שנים אומר לכל מי שמוכן להקשיב שהאינטראקציה בין חזירי הבר לבני האדם בחיפה תסתיים באסון מזעזע!!! מדובר בחייה אומיניבורית ( אוכלת כל) המסוגלת לטרוף חיות רבות והיא אף עושה זאת. חיות אלו לא יהססו להרוג ולאכול , בהינתן להן ההיזדמנות, אף בני אדם. אני צופה שהרשויות, המשחקות רולטה רוסית, יכנסו לפעולה רק כשילד או ילדה קטנים ייטרפו חיים.

  8. מיכל

    תוך שבועיים תקפו אותי לא פחות מאשר שלושה חזירי בר שרדפו אחרי כי החזקתי ביד שקיות. שניים היו ברחוב דישראלי. עם כל הצער שבדבר הגיע הזמן להרוג את החיות האלה.

  9. ר. מרגלית

    קאליש צריכה להיות מודחת לאלתר על ידי משרד הפנים! היא הוכיחה שאיננה מתאימה לתפקידה- למה הציבור צריך להמשיך לסבול? למה יש מרכז שלטון מקומי ומשרד פנים אם לא כדי לבקר את תפקודה של המטורפת הזו שהביאה עלינו שואה?
    היא טוענת שלא יכולה לטפל החזירים בהיעדר תקציבים ובנשימה אחת מתהדרת ביתרת זכות של מיליארד שח בחשבון העיריה. איננה מפצה תושבים שניזוקו על ידי חזירים… האישה הזו נכנסה לחיינו משנאה לקודם לה אבל היא גרועה שבעתיים!

  10. אילן יפרח

    עד שלא יבינו שכל חזיר בעיר = כדור בראש לא תפתור בעייה . ואל תגידו זה לא פתרון זה כן פתרון כי חיות מזהות סכנה ! ועכשיו הן לא מזהות שום סכנה כי אם מזון בשפע הפחים וביטחון להסתובב חופשי. עיריית חיפה בפירוש מפקירה את תושביה כבר שנים ! החזירים מקומם ביערות הכרמל ולא בשכונות הכרמל. כנראה שמחקרים לפציעה קשה או לפציעות קשות או לאובדן חיי אדם . עינת קאליש תתעוררי !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר