קריסת החומה בדרך יד לבנים
קריסת החומה בדרך יד לבנים

יד לבנים: עבודות למניעת המשך קריסת החומה

עיריית חיפה חסמה את הכביש בדרך יד לבנים במסלול העלייה לצורך ביצוע עבודות תימוך מיידיות לחומה שקרסה לפני כשבוע על מנת למנוע את המשך הקריסה. בשל החסימה לא תתאפשר נסיעה בכיוון זה. הנתיב השמאלי במסלול הירידה יוקצה ליצירת מעברים להולכי רגל עבור דיירי הבתים הסמוכים

פורסם בתאריך: 20.4.23 14:06

עיריית חיפה הודיעה כי היא חסמה את הכביש בדרך יד לבנים במסלול העלייה, במקטע שבין הכיכר הסמוכה לבניין מספר 174 ועד לכיכר ניסנבוים-אבא הלל סילבר, לצורך ביצוע עבודות תימוך מיידיות לחומה שקרסה לפני כשבוע על מנת למנוע את המשך הקריסה. בשל החסימה לא תתאפשר נסיעה בכיוון זה.

עוד הודיעה העירייה כי לצורך ביצוע עבודות התמיכה יוקצה הנתיב השמאלי שבמסלול הירידה ליצירת מעברים להולכי רגל עבור דיירי הבתים הסמוכים. כמו כן נחסמו החניות התחתונות הצמודות למבני המגורים מטעמי בטיחות, ולטענתה של העירייה היא פועלת לאיתור פתרונות חנייה חליפיים לדיירים. במקביל, כך נמסר, ממשיכים מהנדסי העירייה בתכנון לצורך ייצוב הקרקע והקיר.

 

 

נציגי האגף לפניות הציבור של העירייה פוקדים היום (חמישי) את דירות התושבים על מנת לעדכן אותם באופי העבודות המתבצעות במקום ולהעניק להם סיוע. נציגי האגף ימשיכו לשהות במקום היום ככל שיידרש ומחר לאורך כל שעות הבוקר. העירייה תפעיל עבור התושבים מערך היסעים שיחבר בין מבני המגורים לתחנות האוטובוס הקרובות ולאתרי החנייה החלופית. כמו כן, מינהל הרווחה העירוני ישים דגש על מתן סיוע לתושבים עם צרכים מיוחדים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר