סמל אדם אגמון ז"ל
סמל אדם אגמון ז"ל

"בגבורה הירואית הוא הגן בגופו ובנשמתו על מדינת ישראל"

סמל אדם אגמון ז"ל, שנהרג בקרבות מול החמאס והג'יהאד האסלאמי בעוטף עזה, ואביו אורן הם אוהדים שרופים של הפועל חיפה בכדורסל. מנכ"ל המועדון רון פלדהיים: "אסון גדול נפל עלינו. אדם היה ההגדרה של מלח הארץ"

פורסם בתאריך: 11.10.23 12:29

הפועל חיפה בכדורסל פרסמה היום (רביעי) הודעת השתתפות בצער משפחתו של אוהד הקבוצה סמל אדם אגמון ז"ל בקרבות מול מחבלי החמאס והג'יהאד האסלאמי בעוטף עזה. בהודעה נכתב: "מועדון הכדורסל הפועל חיפה מרכין את ראשו עם היוודע דבר נפילתו של אוהד הקבוצה סמל אדם אגמון ז״ל בקרב על הגנת המולדת. אדם ואביו אורן הם אוהדי הפועל חיפה ובעלי מנויים מאז עלתה הקבוצה לליגה הלאומית".

עוד נכתב בהודעה כי "אדם, מלח הארץ, היה כדורגלן מצטיין והעדיף לוותר על קריירה לטובת התנדבות לשנת שירות ולאחר מכן לצנחנים. בתקופה האחרונה שימש אדם סמל בביסל"ח והוביל את הכוח שהוקפץ בשבת בבוקר לרעים ולנירים. חיי רבים ניצלו בזכות אומץ לבו ולב חבריו. אורן היקר, משפחת הפועל חיפה מחבקת אתכם ותעמוד לצד המשפחה בכל שיידרש".

 

 

מנכ"ל הפועל רון פלדהיים: "אסון גדול נפל עלינו. אדם היה ההגדרה של מלח הארץ – יפה תואר, מנהיג ומוביל בכל מקום שבו היה. כישרון גדול בכדורגל שהעדיף לוותר על קריירה מבטיחה לטובת התנדבות בקהילה ושירות קרבי. הוא היה בין הראשונים שהגיעו לזירת הלחימה ברעים ובנירים, ובגבורה הירואית שעוד תסופר הגן בגופו ובנשמתו על מדינת ישראל. אדם ואביו, חברי היקר והאהוב אורן אגמון, היו אוהדי הפועל והגיעו באופן קבוע למשחקים ברוממה. איבדנו עוד אחד מטובי בנינו. יהי זכרו ברוך".

מועד ההלוויה של אדם אגמון ז"ל עדיין לא נקבע.

 

אדם אגמון ואביו אורן ביציע

אדם אגמון ז"ל ואביו אורן ביציע

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר