פקחים של עיריית חיפה פושטים על המסעדות ברחוב שער פאלמר
פקחים של עיריית חיפה פושטים על המסעדות ברחוב שער פאלמר

"חוסר רגישות קלאסי שמאפיין את העירייה"

אתמול, ארבעה ימים לאחר שדרשו מבעלי המסעדות ברחוב שער פאלמר להסיר נורות ורמקולים שנתלו מחוץ לעסקים, פשטו פקחי עיריית חיפה על המסעדות ברחוב וחילקו לבעליהם דוחות בסך של 730 שקל. "זה כל כך שפל", הם אומרים, "כל כך בזוי"

פורסם בתאריך: 8.12.23 07:57

עיריית חיפה ממשיכה באכיפה מול בעלי המסעדות ברחוב שער פאלמר בעיר התחתית. לאחר שביום ראשון הגיעו פקחי העירייה ודרשו מהם להסיר נורות ורמקולים שנתלו מחוץ לעסק, אתמול (חמישי) פשטו הפקחים על בתי העסק ברחוב וחילקו לבעליהם דוחות בסך של 730 שקל.

רדיק סידורנקו, מבעלי מסעדת סן רמו: "הם טוענים שהם הורו לנו ביום ראשון להסיר את הנורות ואת הרמקולים כי הם מהווים סכנה. שאלתי אותם ' אם יש בעיה למה לא לנסות לפתור אותה ביחד?' אבל הם באים ישר ומחלקים דוחות. איימו עלי שייקחו לי את רישיון עסק. מה נעשה? לא יודע. הם לא באים ואומרים איך ומה נכון לעשות. אין תאורה ברחוב, אבל הם ישר נותנים דוח וזהו. הם אפילו איימו בהזמנת משטרה כי אני והשכן שלי לא רצינו להזדהות. זה כל כך שפל, כל כך בזוי. בעלי העסקים פה ממש עצבניים. שאלתי אותם 'מי נתן את ההוראה לאכוף בתקופה הזו? איך זה מסתדר עם ביחד ננצח?'".

 

 

דני סגל, מבעלי וניה ביסטרו: "באו בתחילת השבוע ונתנו אזהרה. מה אני אגיד לך, מתעסקים בשטויות. הסיפור זה על חוטים, על רמקולים – רוצים כנראה לנקות את האזור, בלי אזהרה מוקדמת. באו והתלוננו על חוטים שתלויים בחוץ כבר תשע שנים. תשע שנים אנחנו ככה, ולא השתנה כלום. כנראה מדובר באנשים משועממים שצריכים להכניס כמה שקלים לקופת העירייה. זה סופר מוזר בעיתוי הזה. חוסר רגישות קלאסי שמאפיין את העירייה בשנים האחרונות".

בעל מסעדה אחר: "הם חיים בסרט. הם באו למסעדות וחילקו לכולן דוחות של 730 שקל. אני פשוט בהלם מההתנהגות של העירייה. זו תעודת עניות, בכל פעם העירייה הזאת מפתיעה אותי מחדש. אתה יודע מה קורה אצלנו? עוד לפני המלחמה המצב לא היה מזהיר, אז עכשיו לשלם 730 שקל?".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. קלישה

    אבל תשכחו לשים את הקלף שלי בקלפי שאוכל למרר לכם את החיים עוד 5 שים

  2. גלי

    בתקופת יהב ניתנו הרבה יותר דוחות וקנסות. מי אתם חושבים מימן את כל אירועי הצובחוץ שהביאו את האמנים הכי יקרים בישראל?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    די כבר עם הבכי שלכם, לעסקים ערביים אין מקום בחיפה

  4. אחד העם

    מה הבעיה להתקין רמקולים רבי עוצמה על קו החזית של העסק. כך גם זרקורים. אין כל צורך להתקין בשטח המדרכה. ראו ותלמדו מרמקולי ענק במרכז זיו המשמיעים שירי שבת.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה ממש פגיעה סביבתית כל סוג רעש גם רעש בין דירות של אנשים שמנגנים כל הזמן ויוצרים שעות של מטרד
    המדינה צריכה חקיקה שתתייחס לזכות הבסיסית לחיות בשקט בלי מטרדי רעש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר