טוראי יאיר גרשון מובהל לחדר ההלם (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
טוראי יאיר גרשון מובהל לחדר ההלם (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

משפחת החייל שנפצע בפיגוע: "התפללו להחלמתו"

רק לפני חודשיים התגייס יאיר גרשון בן ה-18.5 לצה"ל. היום הוא נפצע קשה בפיגוע הדריסה שהתרחש הבוקר סמוך לכניסה לבה"ד חיל הים, ופונה במצב קשה לקריה הרפואית רמב"ם. דודו אוראל פדידה: "החלק התחתון שלו מרוסק, אבל לפחות כרגע אין לו פגיעת ראש"

פורסם בתאריך: 29.1.24 16:31

עדכון אחרון: 29.1.24 21:22

החייל הפצוע מפיגוע הדריסה שהתרחש הבוקר (שני) סמוך לכניסה לבה"ד חיל הים הוא טוראי יאיר גרשון, בן 18.5 מנוה שאנן. גרשון פונה במצב קשה לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא סובל מפציעות ברגליים. הוא הוכנס לחדר ההלם כשהוא מורדם ומונשם.

דודו אוראל פדידה מספר: "יאיר התגייס רק לפני חודשיים. הוא היה בדרך לבסיס בבת גלים. הוא בחדר ניתוח עכשיו, והבנתי שיהיה ניתוח ארוך. אנחנו ממתינים לו בטיפול נמרץ ברמב"ם. החלק התחתון שלו מרוסק, אבל לפחות כרגע אין לו פגיעת ראש, שזה דבר טוב".

 

 

פדידה מפנה אצבע מאשימה לטיפול של המדינה במגזר הערבי: "צריך להתעורר ולהבין, בעיקר בתקשורת, שהמחבל הוא ערבי ישראלי עם תעודת זהות כחולה, לא מהשטחים. הוא מטמרה, ואתם הולכים לאכול אצלם ולטפל ברכב במוסך שלהם, ובסוף הם באים ועושים פה פיגועים. אם לא נתעורר ולא נטפל בתשתית דאע"ש או חמאס שהם הקימו במדינה – כולנו לא נהיה פה. מספיק עם ההתייפיפות הנפש. המחבל לא הסתפק רק בפיגוע דריסה – הוא יצא עם גרזן מהאוטו והתכוון להמשיך לחבוט ביאיר כדי להרוג אותו. זה נס גדול, החיילים חיסלו את המחבל רגע לפני שהוא הניף את הגרזן על הראש של יאיר. היה יכול להיות פה פיגוע הרבה יותר קשה".

במשפחתו של גרשון קוראים לציבור להתפלל להחלמתו: "נשמח שעם ישראל יתפלל יאיר גרשון בן זהבית ואריה".

עדכון (21:22): מדוברות רמב"ם נמסר: "החייל יצא לפני זמן קצר מחדר הניתוח לאחר כמעט שמונה שעות שבהן הוא עבר סדרת ניתוחים אורתופדיים על ידי שלושה צוותים שונים מהמערך האורתופדי כדי לטפל בפציעות מהן סבל בגפיו. החייל הועבר למחלקת טיפול נמרץ להשגחה לאחר שנגמל מהנשמה ומהרדמה. מצבו יציב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר