טקס הענקת פרסי המחשוב (צילום: אנשים ומחשבים)
טקס הענקת פרסי המחשוב (צילום: אנשים ומחשבים)

ארבעה פרסים לאגף המחשוב של עיריית חיפה

בתחרות IT Awards של קבוצת אנשים ומחשבים זכתה העירייה במספר הרב ביותר של פרסים מבין הרשויות המקומיות שהגישו פרויקטים לתחרות. בין הפרויקטים הזוכים - מערכת הרישום האינטרנטי לקייטנות הקיץ

פורסם בתאריך: 11.3.18 11:36

אגף המחשוב של עיריית חיפה זכה בפרסים בתחרות IT Awards של קבוצת אנשים ומחשבים. לתחרות, המתקיימת מדי שנה, הגישו מועמדות גופים כמו בנקים, קופות חולים ומשרדי ממשלה, שהציגו פרויקטים שהם יזמו במהלך שנת 2017 בתחום מערכות המידע.

אגף המחשוב של העירייה הגיש לתחרות עשרה פרויקטים בתחומים שונים, וארבעה מהם זכו בתואר מצטייני מחשוב – רישום אינטרנטי לקייטנות הקיץ בבתי הספר, מערכת לרישוי עסקים, מערכת להגנה בפני התקפות סייבר ומערכת לתחזוקת ציוד מחשוב. עיריית חיפה מציינת כי מכלל הרשויות המקומיות שהגישו פרויקטים לתחרות זכתה העירייה במספר הפרסים הרב ביותר.

 

 

הליך המיון כלל סיווג של הפרויקטים לקטגוריות שונות, ובהן דיגיטל וחדשנות, מינוף טכנולוגיות חדשות, יצירת בידול והשגת יתרון תחרותי, תהליכי עבודה עסקיים, שליטה ובקרה, ותשתיות טכנולוגיות. לאחר הסיווג נבחן כל פרויקט לגופו, והפרויקטים הנבחרים הוצגו בפני שופטי התחרות על ידי נציגי הגופים.

מנהלת אגף המחשוב ומערכות המידע בעיריית חיפה מיכל דביר: "אגף המחשוב חותר למצוינות על מנת ליצור שירות דיגיטלי מתקדם לתושבים, ומקיים את האסטרטגיה הניהולית שאותה חרתה העירייה על דגלה לקידום עיר חכמה ומוגנת סייבר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר