ארטישוק (צילום: אלה אהרונוב)

בוטיק המזון ארטישוק יעבור לבעלות חדשה

החנות הטבעונית בשוק תלפיות לא תיסגר לאחר שהיא נרכשה על ידי אחת מהספקיות שלה - רשת אותנטבעי אשר שייכת לקהילת העבריים מדימונה. הרשת מתכוונת לחבר בין הקונספט של ארטישוק לבין המוצרים הייחודיים של הקהילה

פורסם בתאריך: 29.4.18 14:13

חודש חצי לאחר שענבל לוינזון, בעלת בוטיק המזון הטבעוני ארטישוק בשוק תלפיות, הודיעה על עזיבתו ב-1 במאי, נרכשה החנות על ידי אותנטבעי – מפעל בדימונה אשר מייצר ומשווק אוכל טבעוני. הסניף בחיפה הוא הסניף הראשון של אותנטבעי שייפתח בארץ.

ללוינזון היתה הכרות ארוכה עם אותנטבעי, שכן המפעל היה בין הספקים הראשונים שאת מוצריהם היא הביאה לארטישוק. "אני מרוצה מאוד", אמרה לוינזון, "אלה אנשים שאני אוהבת וזאת קהילה מיוחדת שנהדר לצרף אותה לקהילות הדר ולשוק. אני יודעת שעכשיו יהיה לי מקום לבקר בו כשארצה".

רשת אותנטבעי נוסדה על ידי קהילת העבריים מדימונה, שהיא קהילה טבעונית שמייצרת במפעל שלה אוכל טבעוני אותנטי. "ראינו צורך להביא את האוכל שלנו לקהל הרחב דרך הקונספט של ארטישוק כדי שאנשים יכירו את האוכל הטבעוני", מספר יאיר ישראל, מנהל השיווק של אותנטבעי.

 

ענבל לוינזון ויאיר ישראל (צילום: יסמין רוזי בר דויד)

ענבל לוינזון ויאיר ישראל (צילום: יסמין רוזי בר דויד)

 

 

לדבריו, מגוון המוצרים של ארטישוק ימשיך להיות מוצע במקום ומחיריהם לא ישתנו, אך יתווספו אליהם מוצרים ייחודיים של קהילת העבריים כמו גלידה טבעונית, תחליפי גבינות ותחליפי בשר: "אנשים יוכלו לשבת במקום ואנחנו רוצים להביא אמנים של קהילת העבריים מדימונה. נחבר בין הקונספט של ארטישוק לזה של קהילת העבריים".

אנשי אותנטבעי מתכננים לשפץ את החנות וכבר בימים אלה הם מביא אליה את מוצריהם, אבל ישראל מבטיח שהיא תישאר בסגנון ביתי: "הכיוון שלנו הוא לפתוח עוד סניפים לזכיינים ברחבי הארץ, ובחרנו בחיפה כמקום הראשון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ניצה

    בהצלחה ענבל. בהצלחה גם לבעלים החדשים. לפחות המקום ימשיך לפעול וישמר כטבעוני.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר