גן בנימין (צילום: רמי שלוש)
גן בנימין (צילום: רמי שלוש)

סיור אורבני מודרך בחיפה. בחינם

ועדת המנהיגות הצעירה של שותפות חיפה-בוסטון מזמינה את תושבי העיר לסיור אורבני בעיר. הסיור ייצא ביום שישי בשעה 10:30 מגן אלנבי ברחוב יפה נוף במרכז הכרמל לכיוון גן בנימין בהדר

פורסם בתאריך: 10.6.18 17:22

שותפות חיפה-בוסטון מזמינה את תושבי חיפה לסיור אורבני מודרך בעיר בחינם. הסיור שהציבור מוזמן להשתתף בו בחינם, הוא יוזמה של ועדת המנהיגות הצעירה של השותפות.

הסיור ייצא ביום שישי בשעה 10:30 מגן אלנבי ברחוב יפה נוף 119 במרכז הכרמל לכיוון גן בנימין בהדר, סמוך לתיאטרון העירוני. משך ההליכה הוא כשעתיים, ואת הסיור ילווה מדריך מהחברה להגנת הטבע שיסביר על האתרים בדרך.

רכזת ועדת המנהיגות הצעירה בשותפות חיפה-בוסטון כרם צעירי: "הוועדה שלנו מנסה להביא רוח חדשה ויצירתית לחיפה. אנחנו עוסקים בקידומם של פרויקטים מגוונים לרווחת הצעירים ורוצים לחזק את תחושת השייכות לעיר של הצעירים בפרט ושל תושבי חיפה בכלל. בדיונים שערכנו בוועדה חשבנו על פלטפורמה שתחבר את התושבים לעיר, ועלה הרעיון לקיים מפגשי הליכה חברתיים. המטרה של הסיורים היא גם להכיר את העיר וגם להכיר האחד את השני וליצור קהילה חיפאית גדולה".

 

 

לדבריה של צעירי, במהלך השנה יתקיימו כמה סיורים ברחבי חיפה שיתמקדו בכל פעם באזור אחר.

הסיור מיועד רק לצעירים או לבני כל הגילאים?

"הסיור מתקיים עבור כל תושבי העיר. רוב הזמן ההליכה היא בירידה, ולכן היא מתאימה לכולם. הסיור מציע מבט חדש על המרחב החיפאי בדגש על המרחב האורבני באמצעות הליכה משותפת, חווייתית, קלה ולא אתגרית. הכוונה שלנו לקיים סיור כזה אחת לחודשים".

למרות שההשתתפות בסיור היא בחינם יש להירשם מראש בטלפון 04-8378371.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר