נמל חיפה (צילום: רמי שלוש)
נמל חיפה (צילום: רמי שלוש)

נערכים לתחרות: הנמל קלט 15 סוורים חדשים

כחלק מההכנות לתחרות העתידית עם נמל המפרץ ולטובת שיפור השירות ללקוחות הנמל קלטה חברת נמל חיפה 15 סוורים חדשים. במסגרת המכרז, שנתן העדפה למועמדים בני העדה האתיופית, נקלטו שני עובדים מהקהילה האתיופית

פורסם בתאריך: 3.2.19 15:07

15 סוורים חדשים נקלטים החל מהיום (ראשון) בנמל חיפה, ובחברת נמל חיפה מציינים כי הקליטה היא חלק מההכנות לתחרות העתידית עם נמל המפרץ ולטובת שיפור השירות ללקוחות הנמל.

בחברת הנמל מציינים עוד כי מבין אלפי המועמדים שניגשו למכרז בחר הנמל 15 עובדים ש"יעצימו את יכולות התפעול של הנמל, בעיקר בתחום המטען הכללי (מטען שאינו מכולות)". כמו כן נמסר כי במסגרת המכרז, שנתן העדפה למועמדים בני העדה האתיופית, נקלטו שני עובדים מהקהילה האתיופית. שבעה מהעובדים החלו את עבודתם בנמל היום והם יעברו בשבועיים הקרובים קורס סוורים, ושמונת הסוורים הנוספים יחלו את הקורס בעוד שבועיים. קליטת העובדים, אומרים בנמל, נעשתה בשיתוף פעולה מלא בין הנהלת נמל חיפה, ועדי העובדים וההסתדרות.

 

 

מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן: "זהו מהלך נוסף לחיזוק השירות ללקוחות והוא נעשה במסגרת ההיערכות שלנו לתחרות העתידית. נמל חיפה סיכם את 2018 כנמל המוביל והגדול בישראל בסך המטענים שעוברים בו בשנה. בדצמבר האחרון נחתם הסכם העקרונות בנמל בין ההנהלה, הוועדים, ההסתדרות והממשלה. צעד אחר צעד, בנחישות וביעילות, אנו מקדמים את היערכותו של נמל חיפה לאתגרי העתיד".

סמנכ"ל תפעול ומסופים בנמל דוד כהן: "אנחנו צומחים משמעותית בשינוע מטענים, ונרצה לגדול ולשפר גם בתחום המטען הכללי. הצטרפותם של הסוורים החדשים תסייע לנו מאוד לענות לצורכי הלקוחות. העובדים החדשים הם חלק מתוכניות נמל חיפה גם לנוכח התחרות הצפויה בעתיד עם פתיחת הטרמינלים החדשים".

סמנכ"ל משאבים בנמל אפרת קייט: "המכרז כלל תהליך מיון וסינון ארוך שבסיומו הגיעו אלינו המועמדים הטובים והמתאימים ביותר. הקליטה נעשית במקביל לתהליך לניוד עובדים אימקסם עוד את יכולות הנמל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר