גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)
גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)

תוכנית לבניית שני גני ילדים ברחוב סירקין

בכל האזור התחתון של הדר אין כיום גני ילדים. במסגרת תוכנית להרחבת בית אבות ברחוב סירקין יבנה היזם שני גנים שישרתו את הציבור החילוני - היהודי והערבי. "הרעיון הוא לחזק את הדר ולהביא משפחות לגור בשכונה", אומרת חברת הוועדה המקומית עו"ד שרית גולן שטיינברג

פורסם בתאריך: 26.3.19 07:59

לראשונה זה שנים מתוכננת בנייתם של גני ילדים בהדר תחתון. מדובר בשני גנים שאמורים להיבנות ברחוב סירקין, במתחם שבו נמצא כיום בית אבות סיעודי. יצוין שכיום אין גנים עירוניים בכל חלקו התחתון של הדר, והתושבים שזקוקים לגן עבור ילדיהם נאלצים להגיע להדר עליון או לנסוע לשכונות אחרות.

אתמול (שני) דנה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בבקשת היזם להרחיב את בית האבות על ידי תוספת שטח בנייה וקומות, שבמסגרתה ייבנו גם גני הילדים עם חצרות. בתום הדיון המליצה הוועדה המקומית בפני הוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית.

 

 

בדברי ההסבר לתוכנית נכתב: "לאזור רחוב סירקין ושוק תלפיות נמצאת בהכנה תוכנית אסטרטגית על מנת לעודד את התחדשות האזור. לצורך כך מוצע להוסיף באזור זה שימושים נוספים כמו מגורים, מסחר וגני ילדים לאוכלוסייה חדשה וצעירה, נוסף על בית האבות המוצע".

חברת הוועדה המקומית עו"ד שרית גולן שטיינברג: "במסגרת הפרויקט להרחבת בית אבות קיים ברחוב סירקין בהדר ותגבור זכויות בנייה יקים היזם שני גנים שיועברו לשימוש העירייה. כחברת ועדה וידאתי שהכוונה היא שהגנים ישרתו את הציבור החילוני – היהודי והערבי – כדי לתת מענה לתושבי הדר תחתון. הרעיון שעומד מאחורי בקשתי הוא לחזק את שכונת הדר ולבנות מספיק מוסדות חינוך שיביאו משפחות לגור בשכונה, קרוב לשוק ולמרכז עיר. יש הרבה משפחות שגרות בהדר תחתון שאין להן רכב והן נאלצות לטפס מאות מדרגות ברגל כדי להגיע לגני ילדים בהדר עליון או לנסוע בתחבורה ציבורית לגנים מחוץ לשכונה. הגנים שייבנו בשכונה אמורים לתת מענה לצורך הקיים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר