ניקוי שוק תלפיות (צילום: ראובן כהן)
ניקוי שוק תלפיות (צילום: ראובן כהן)

לקראת פסח: שלוש משמרות ביממה לניקוי העיר

עד ערב חג הפסח יעבדו עובדי אגף התברואה של עיריית חיפה בשלוש משמרות רצופות לניקוי אשפה ולפינוי הגזם והגרוטאות שאותם מוציאים תושבי העיר כחלק מההכנות לחג. השבוע ייערך גם המבצע המסורתי לניקוי שוק תלפיות

פורסם בתאריך: 14.4.19 17:24

החל מהיום (ראשון) ועד ערב חג הפסח יעבדו עובדי אגף התברואה של עיריית חיפה בשלוש משמרות רצופות לניקוי אשפה ולפינוי הגזם והגרוטאות שאותם מוציאים תושבי העיר כחלק מההכנות לחג.

"ניסיון העבר מלמד כי בימים הקודמים לחג מפונים מדי יום על ידי עובדי אגף התברואה כ-700 טון אשפה – כמות הגדולה בכ-150 טון מהכמות היומית הממוצעת", נמסר מהעירייה, "במהלך ימי חול המועד, שבהם צפויים לבקר באירועים השונים המתקיימים בעיר אלפי משפחות, ימשיכו עובדי אגף התברואה לעבוד במשמרות מתוגברות בשעות היום והלילה וישמרו על ניקיון העיר על מנת לאפשר לכל תושבי העיר ולאורחיהם ליהנות מחופשת החג".

 

 

יצוין כי המבצע רחב ההיקף לניקיון רחובות העיר לקראת חג הפסח יכלול השבוע את עבודות הניקוי המסורתי בשוק תלפיות, שאותן מבצעים עובדי אגף התברואה פעמיים בשנה – בערב פסח ובערב ראש השנה.

העובדים ייצאו לשוק כשהם מצוידים במטאטאים ידניים ובמכונות שטיפה המייצרות קיטור בלחץ גבוה, ובעזרתם ינקו את מדרכות השוק ואת הכבישים. העבודות יסתיימו עם הזריחה, כאשר ראשוני הלקוחות יגיעו לשוק המצוחצח על מנת להשלים את הקניות האחרונות לחג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. 9000 שקל משכורת על עבודה של 4 או 5 שעות

    העובדים במשאית זבל מלקקים דבש.הם עובדים במשמרות של 4 או 5 שעות ומרוויחים כפול משכירים רגילים שעובדים 8 שעות בסופר או בשמירה או כקופאית.
    זה לא הוגן שבעיקר מקורבים נכנסים לעבודה הזו ולא תמיד יש שיוויון בקבלה לעבודה על משאית זבל(בהדגש על עיריית חיפה/תא/ירושלים שעובדים ההעסקה ישירה ולא ע"י קבלן).
    הלוואי על כולנו עבודה במשאית זבל בעיריית חיפה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמחה לשמוע שהעובדים במשאית הזבל מרוויחים שכר ראוי – עבודתם קשה וחשובה. השאיפה של כולנו צריכה להיות שכל העובדים באשר הם יועסקו בהעסקה ישירה בשכר הוגן. הפערים שבהם יש מיעוט שמרוויח הון ורבים שבקושי מרוויחים שכר מינימום הם אחת הרעות החולות במדינה.

  3. אורן

    כל הכבוד לערייה שמנקה את הרחובות לקראת החג. אנחנו השנה במשרד החלטנו להזמין חברת ניקיון במקום לעשות את הניקיון בעצמנו. קראתי את הכתבה הזאת https://www.tovtoda.co.il/Article.aspx?id=572 והחלטתי שהזמנת חברת ניקיון זה כבר לא דבר יקר כל כך .. יצא מבריק!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר