בית העלמין תל רגב (צילום יח"צ)
בית העלמין תל רגב (צילום יח"צ)

הושלמה הכשרת החלקה האזרחית בבית העלמין תל רגב

בבית הקברות בתל רגב הסתיימה הכשרתם של יותר מ-2,000 קברים בחלקה האזרחית "דרכי שלום", שאמורים להספיק עד שנת 2070. יו"ר מינהלת בתי העלמין בתל רגב אריה פרג'ון: "הקבורה בחלקה האזרחית נעשית בהתאם לרצון המשפחה"

פורסם בתאריך: 17.4.19 11:04

בית הקברות בתל רגב סיים להכשיר יותר מ-2,000 קברים בחלקה האזרחית "דרכי שלום". השבוע סיירו במקום סגן ראש העיר הרב דובי חיון ומנכ"ל החברה קדישא חיפה עקיבא וייץ כדי לבדוק את התקדמות העבודות. יצוין כי החברה קדישא היא האחראית על הקבורה בחלקה האזרחית.

חיון: "בימים אלה מוקמת חלקה לקבורה אזרחית ויהודית ליברלית. בחלקה זו יוכלו להיקבר תושבים בטקס שאותו הם בחרו לפני מותם. דאגתי ביחד עם וייץ שהמקום יתאים לכולם וייתן מענה אמיתי. המשפחות מתבקשות לפנות ישירות לחברה קדישא ולבקש לקבור שם את יקיריהן, ואם הן ייתקלו בבעיות הן יוכלו לפנות אלי ואסייע בפתרונן".

 

 

יו"ר מינהלת בתי העלמין בתל רגב אריה פרג'ון: "הקבורה בחלקה האזרחית נעשית בהתאם לרצון המשפחה. אנחנו לא מתערבים בהליך הקבורה. היו כבר משפחות שבהן אחד מבני הזוג הוא נוצרי, והקבורה נוהלה על ידי כומר לאחר שהמשפחה ביקשה ובקשתה כובדה. יש כאלה שמבקשים לחרוט צלב על המצבה, יש שקוברים בארון ויש שמבקשים קבורה יהודית עם אמירת קדיש דווקא בחלקה הזו".

מהו גודל השטח שהוקצה לקבורה האזרחית?

"50 דונם שאמורים לפי התחזיות להספיק עד לשנת 2070. עבודות התשתית בוצעו על ידינו בכל 450 הדונמים שהוסיפה לנו רשות מקרקעי ישראל בכל בית העלמין. כשהחלקה האזרחית תתמלא נתקדם הלאה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מה לגבי המחיר וסוג הקבורה?

    הכתב לא טרח לכתוב ולפרט באיזה סוג קבורה מדובר? קבורת שדה? קבורת מכפלה עם איש/ה זר נוסף? קבורה בקומות כמו שנהוג בחלק ניכר מהקבורה ברגב והאם אפשר לרכוש חלקה לאנשים מבוגרים בחייהם ומה המחיר
    בקיצור כתבה שטחית מאד ללא מידע על פרטים חשובים רלוונטים..

  2. עצוב מאד

    באחת המדינות הכי קטנות בעולם מבזבזים שטחים ענקיים על כבישים וקבורה. אלפי דונמים לחקלאות נרמסים כל שנה עוד מחלף עוד בית עלמין עוד חניון לבית עלמין ועוד מחלף לחבר למחלף הקודם.
    מדינה מטומטמת עד העצם מזמן היה צריך לקבור בקומות במבני מדרגות כמו פירמידות, 20-30 קומות. אפשר היה לחסוך 90% מהקרקע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר