כנס העדה האחמדית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
כנס העדה האחמדית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

הכנס השנתי של האחמדים יתקיים בכבאביר בסוף השבוע

הכנס השנתי של העדה האחמדית, המטיפה לשלום ולאהבת הזולת, יימשך שלושה ערבים. האירועים בערב יום חמישי יתנהלו בעברית ויכללו ארוחה כשרה, סרט דוקומנטרי על פעילות העדה בעולם והרצאה על עקרונותיה

פורסם בתאריך: 7.7.19 17:44

הכנס השנתי של העדה האחמדית יתקיים במרכז העדה ברחוב רענן 60 בכבאביר בסוף השבוע. המסר שנושאים האירועים הוא של קירוב לבבות בהתאם לרוחה של העדה האחמדית אשר מטיפה לשלום ולאהבת הזולת. האירועים יימשכו במשך שלושה ערבים וייפתחו ביום חמישי בשעה 19:00 בערב שיתנהל בעברית. בימים שישי ושבת יתנהלו האירועים בערבית.

הערב שיתקיים בעברית יכלול ארוחה כשרה, יוקרן בו סרט דוקומנטרי על פעילות העדה בעולם ותתקיים הרצאה על עקרונות העדה ועל פעולותיה למען השלום. האירועים ישודרו לרחבי העולם באמצעות תחנת השידור של העדה, שבמדינות כמו פקיסטן יש לה מיליוני מאמינים.

 

 

הכנס השנתי של העדה הוא מסורת שמצוינת בחיפה זו הפעם ה-23. האחמדים מקיימים מסורת זו בכל אחת מהמדינות שבהן הם חיים במטרה לקרב בין בני העדות השונות ולחשוף את פועלה לקידום ערכי השלום והאהבה בעולם.

שכונת כבאביר היא המרכז של העדה בישראל, והיא נוסדה ככפר בשנת 1850. תושבי הכפר אימצו את עקרונות האמונה האחמדית בשנות ה-20 של המאה הקודמת. לכנס הוזמנו השרה גילה גמליאל (הליכוד), נציב שירות המדינה הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, ח"כ עיסאווי פריג' (מר"צ), אלוף במיל' עוזי דיין ואחרים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר