דוד פסו ז"ל (צילום: אדיר יזירב)
דוד פסו ז"ל (צילום: אדיר יזירב)

הפעיל החברתי דוד פסו הלך לעולמו

דוד פסו היה ממייסדי מפלגת כולנו, מפעילי רשימת לחיים בבחירות המקומיות האחרונות, ממובילי המאבק נגד הצבת האנטנות בקרית אליעזר, ויו"ר העמותה להנצחת זכרו של שוער מכבי חיפה אבי רן. בעיתוי מצמרר הוא נפטר ביום שבו התקיימה האזכרה במלאת 32 שנה למותו של רן

פורסם בתאריך: 17.7.19 11:21

אבל כבד ירד על תושבי שכונת קרית אליעזר עם היוודע דבר מותו של הפעיל החברתי דוד פסו, שהיה דמות מוכרת מאוד בשכונה. פסו הלך לעולמו אתמול (שלישי) בגיל 59.

פסו היה ממייסדי מפלגת כולנו, מפעילי רשימת לחיים בראשותם של אלכס אברמוב ויהורם (מטיטה) שטרית שהתמודדה בבחירות המקומיות האחרונות אך לא הצליחה להיכנס למועצת העיר, ממובילי המאבק נגד הצבת האנטנות על גג בניין שוק אלנבי בקרית אליעזר, ויו"ר העמותה להנצחת זכרו של שוער מכבי חיפה ונבחרת ישראל לשעבר אבי רן ז"ל. בעיתוי מצמרר נפטר פסו אתמול – היום שבו התקיימה האזכרה במלאת 32 שנה למותו של רן.

 

 

פסו אהב מאוד ספורט וסייע רבות לאגודות ספורט חיפאיות. "היה חשוב לו שנצליח והוא עזר לנו בגיוס ספונסרים", אומר אחיינו אלי פסו, מנהל אגודת מכבי נוה שאנן, "דוד היה איש צנוע שאהב ליהנות. היה לו לב גדול והוא אהב לעזור לאנשים. זה היה חלקו בעולם, וכמו שהוא עזר למשפחת רן הוא עזר לעוד המון אנשים".

משה רן, אביו של אבי רן ז"ל: "דוד היה יו"ר העמותה להנצחתו של אבי במשך שש שנים. הוא היה לי כמו בן ועזר לי בכל מהלכי ההנצחה. אני עצוב וכואב כי הוא היה איש נפלא. במשך 21 יום הוא היה מאושפז בבית חולים, ואתמול – ביום שבו ציינו 32 שנים למותו של אבי – קיבלתי את ההודעה המרה".

שר האוצר משה כחלון שעומד בראש מפלגת כולנו: "פסו היה איש חברתי שבאמת אכפת לו מהציבור. ההיכרות שלנו היתה על בסיס העבודה החברתית המשותפת, והוא היה שותף להקמת כולנו ב-2015. כואב לשמוע על מותו של אדם כל כך טוב וישר. תנחומי למשפחתו".

דולי דהן, שותפתו של פסו למאבק נגד הצבת האנטנות בקרית אליעזר: "הוא היה אדם טוב לב ונעים הליכות עם המון נתינה. פסו עמד בראשו של המאבק שלנו, היה פעיל ועזר מאוד".

הלווייתו של פסו תתקיים היום (רביעי) בשעה 15:45 בבית העלמין דרך משה בנשר. השבעה תתקיים בבית אמו ברחוב תדהר 12 בשכונת ורדיה בחיפה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר