איתן שטיאסני (צילום: בועז כהן)
איתן שטיאסני (צילום: בועז כהן)

חשיפת "כלבו": העירייה ביטלה את בקשות ההקצאה

כפי שנחשף הבוקר ב"כלבו - חיפה והצפון", מנכ"ל עיריית חיפה איתן שטיאסני שלח מכתב למנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ובו הוא הודיע על ביטול בקשתה של העירייה להקצות שישה מבנים עירוניים למוסדות חינוך חרדיים

פורסם בתאריך: 27.8.19 15:17

מנכ"ל עיריית חיפה איתן שטיאסני שלח היום (שלישי) מכתב למנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ובו הוא הודיע על ביטול בקשתה של העירייה להקצות שישה מבנים עירוניים למוסדות חינוך חרדיים.

כפי שפורסם הבוקר ב"כלבו – חיפה והצפון", לאחר הסיור שערך סגן הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים בנכסים שלגביהם קיבלה העירייה אישור הקצאה, מתכוונת העירייה לבטל את הבקשה להקצאה כדי להימנע ממבוכה.

 

 

וכך כתב שטיאסני לכהן: "הריני לפנות אליכם בנושא הנדון, בהמשך לתכתובות הצדדים, סיורים שנערכו בנכסים, חלקם בנוכחות נציגכם, ומסמכים נוספים שהועברו לעיוני ולידיעתי לאחר הגשת בקשתי הקודמת לאישור. בהתאם לממצאים ולמסקנות שגובשו אצלי לאחר בדיקה שעשיתי ולאחר קיום ישיבה עם הגורמים הניהוליים והמקצועיים, הוחלט על ביטול הבקשה שהוגשה על ידינו על כלל הנכסים הכלולים בה".

שטיאסני ציין עוד כי "העירייה תפעל כמובן בקשר עם נכסים אלו לפי הוראות נוהל הקצאת קרקעות ומבנים ללא תמורה ו/או תמורה סמלית".

ממשרד הפנים נמסר בתגובה: "המשרד קיבל את בקשתו של מנכ"ל עיריית חיפה לביטול הקצאת המקרקעין הדחופה.
כזכור, שר הפנים הנחה את מנכ"ל משרדו לבדוק בדבר השהיית הפטור להקצאת המבנים עד לבירור נסיבות המקרה. בעקבות זאת ערך מחוז חיפה במשרד הפנים בשיתוף עם העירייה סיור באזור כדי לעמוד על הנושא מקרוב. בעקבות הסיור ולאחר שהגיעו להחלטה, נשלח מכתב מטעם עיריית חיפה למנכ"ל משרד הפנים שבו היא הודיעה על ביטול הקצאת המבנים".

 

המכתב של מנכ"ל העירייה איתן שטיאסני למנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן

המכתב של מנכ"ל העירייה איתן שטיאסני למנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חילוני שחרד לעיר בשחור

    כל הכבוד לבועז ולכולבו על החשיפה!
    לפחות בינתיים נעצר שינוי ציוויון השכונת החילוניות.
    בתי ספר לחרדים – בשכונות חרדיות – הדר / נווה שאנן שכבר בדרך להתחרד.

  2. בתגובה לחילוני שחרד לעיר בשחור

    בהחלט כל הכבוד לכלבו על החשיפות האחרונות. לא בגלל זה השתנו הדברים – אלא שהחשיפות האלו חשפו התנהלות מביכה וכלבו שהביא גם את קולות המחאה – בהחלט תרמו להציף דברים שמשרד הפנים לא יכול היה להסכים להם

  3. יזהר

    כדאי שבעיריה יפנימו את הביטוי: סוף מעשה במחשבה תחילה!

    והיכן תגובת ראש העיר בעניין.
    נו טוב. היא נוהגת ממש בדומה לביבי.
    כשלים, בעיות, סיבוכים? לא שומעים אותה. פניות הציבור אליה? אין תגובה! ישיבת מועצה מתוקשרת? היא לא נמצאת. סערות בישיבות? נחשון צוק עונה במקומה..
    אבל כשיש הצלחות מינוריות? (מעט מאד עד כה)……מייד מופיעה בתקשורת. למשל: הארכת מסלול שדה התעופה (וכפי שהתברר מאוחר יותר , זה יותר כישלון מהצלחה)

  4. רק שתדעו

    לידיעת תושבי הדר ומי שחלם על קאנטרי קלאב:

    תוכנית המגירה החלופית של סגן ראש העיר החרדי זה להקים בית ספר חרדי ענק במקום מתחם בריכת גלי הדר וקולנוע תמר ולחבר אותם במעבר תת קרקעי לישיבה ברחוב גאולה

  5. לכותבים מעלי על פתרונות..

    כרגע מסיעים ילדים מהמגזר החרדי מרכסים ללמוד בחיפה
    אם אפשר להסיע מרכסים אז אפשר גם הפוך לבנות בית ספר אזורי חרדי ברכסים ושיסיעו מחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר