המעבר לשעון חורף (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
המעבר לשעון חורף (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אל תשכחו להזיז את השעון: ממחר – שעון חורף

בלילה שבין שבת, 26 באוקטובר, לראשון, 27 באוקטובר, ייכנס לתוקפו שעון החורף, ובשעה 2:00 יוזז השעון לאחור לשעה 1:00. שעון הקיץ ישוב ביום שישי, 27 במרץ 2020, כשבוע וחצי לפני חג הפסח

פורסם בתאריך: 26.10.19 18:58

מחר – בלילה שבין שבת, 26 באוקטובר, לראשון, 27 באוקטובר – ייכנס לתוקפו שעון החורף, ובשעה 2:00 יוזז השעון לאחור לשעה 1:00. שעון הקיץ בשנת 2019 נמשך שבעה חודשים – 210 ימים – והוא יתחדש ביום שישי, 27 במרץ 2020, כשבוע וחצי לפני חג הפסח.

מעבר לשעת שינה נוספת, משכימי הקום יזכו למעט אור בבוקר, אך החשיכה תחל כבר בשעות אחר הצהריים.

 

חורף (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

חורף (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

 

בעלי טלפונים סלולריים שלא מכוונים על "זמן רשת אוטומטי" או משתמשים שאינם בוטחים במנגנון העדכון האוטומטי יכולים לעדכן את השעה במכשיריהם באופן ידני. יצוין כי גם לאחר המעבר להגדרה ידנית ניתן להשיב את המכשיר הנייד למצב סנכרון אוטומטי של התאריך והשעה.

מכשירים בעלי מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד: בתפריט ההגדרות יש ללחוץ על "תאריך ושעה", לבטל את האפשרות של תאריך ושעה אוטומטיים, לבחור את אזור הזמן המתאים (ירושלים) ולכוון ידנית את השעה.

מכשירי אייפון בעלי מערכת הפעלה מסוג ios: בתפריט ההגדרות יש ללחוץ על "כללי", לבחור ב"תאריך ושעה", לבטל את האפשרות של "כיוון אוטומטי", ללחוץ על אזור הזמן המתאים (ירושלים) ולכוון ידנית את השעה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר