הופעה בבית המרזח (צילום: בית המרזח)
הופעה בבית המרזח (צילום: בית המרזח)

עמד ביעד: בית המרזח גייס יותר מ-200,000 שקל

בית המרזח ברמת ישי גייס 201,894 שקל בקמפיין מימון המונים לצורך המשך קיומו. הבעלים זוהר ניב: "לקראת סוף הקמפיין הבנו שצריך להוריד את כל מסיכות ההגנה, לשים את האגו בצד וללכת עד הסוף. כתבנו מכתב פרידה שבו הודענו שלא נפתח את המקום אם לא נגיע ליעד"

פורסם בתאריך: 8.5.20 15:14

בית המרזח ברמת ישי הצליח לגייס 201,894 שקל בקמפיין מימון המונים לצורך המשך קיומו, וכעת, כשנותרו עוד שלושה ימים לסיום הקמפיין, הוא עבר את היעד שהציב לעצמו – 200,000 שקל.

בית המרזח הוא אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים באזור העמק, וכפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" לפני כשלושה שבועות, הוא נקלע לקשיים בגלל משבר הקורונה. בשל כך פתח הבעלים זהר ניב בקמפיין גיוס המונים באתר הדסטארט.

 

בית המרזח ברמת ישי (צילום: בית המרזח)

בית המרזח ברמת ישי (צילום: בית המרזח)

 

 

ניב: "לקראת סוף הקמפיין הבנו שצריך להוריד את כל מסיכות ההגנה, לשים את האגו בצד וללכת עד הסוף. כתבנו מכתב פרידה שבו הודענו שלא נפתח את המקום אם לא נגיע ליעד. זה הניע הרבה אנשים לעשות מאמץ אחרון ולבחור בעוד תשורה (פעילות שנקנית בכסף לטובת הקמפיין; ש"מ). פתחנו גם תשורה חדשה שנקראת 'צ'ייסר אחרון וזהו' כדימוי של לקוח שמבקש חשבון, וממש לפני שהוא קם ללכת אנחנו מציעים לו צ'ייסר אחרון כדי שהוא ייצא בהרגשה טובה. זה דימה את המצב של הקמפיין אז".

לדברי של ניב, כבר מתחילת משבר הקורונה הוא בחר לא להאמין להבטחות הממשלה ולא לסמוך על הבנקים, והעדיף את השותפים האמיתיים שלו – הלקוחות. "שמחנו לגלות שהלקוחות עומדים מאחורינו", הוא מסכם, "קיבלנו מאות הודעות מרגשות עד דמעות מאנשים יקרים שנרתמו ועזרו לנו להגיע להצלחת הגיוס. אנחנו מודים לכולם שנתנו לנו רוח גבית ושעזרו לנו לפתוח מחדש את דלתות בית המרזח. אנחנו אוהבים אתכם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נפלנו על הראש

    תורמים לבית מרזח במקום לחלשים ולניצולי שואה?
    על הפנים מה שנהיה בעולם הזה

  2. בטח שנפלנו על הראש!

    איש משונה שכמוך… אכן נפלנו על הראש – אבל אתה טועה בתהייה שלך…נפלנו על הראש כי אנחנו בוחרים שוב ושוב בממשלה שלא דואגת לחלשים ולניצולי השואה, וגם, כן, גם! – לתרבות ולאמנות. בפעם הבאה שאתה שם פתק בקלפי – תזכור את זה.
    זה שאנשים רוצים להמשיך לשמוח, לרקוד, לשיר, לצחוק, לשתות וליהנות – זה סימן שעוד יש פה במדינה סימנים קלושים של שפיות…..
    הרבה בריאות לך ולכולנו!

  3. אבל קמנו על הרגליים

    למגיב הקודם אתה כמו רוב הישראלים המתלוננים הכרוניים ש"עפו" לישראל כמו טיל מייד שהתחילה הקורונה כי הם יודעים שפה מקבלים הכי הרבה עזרה והגנה ואח"כ אנחנו גם אלופים בתלונות לממשלה(כאילו איזו אלטרנטיבה יש,ממשלה שיישבו בה נציגים פלסטינים שיעיפו אותך ואותי בהזדמנות ראשונה מהארץ)
    תגיד תודה לממשלה ולעומד בראשה ושזכית להיוולד פה.
    אחרת איפה נעבור? לניו יורק,איטליה,ספרד,אנגליה,צרפת? או שנעבור להודו וסין כי שם מסייעים יותר ומחלקים כסף לאנשים:) או שנעבור לאי שקט בפיליפינים אחרי שלפני חודש בפריים טיים הנשיא שלהם שם דוטרטה נתן הנחייה לירות למוות במי שמפר בידוד.
    אתה לא תעבור לאף מקום וגם אני לא.
    כי רק פה כולנו נמשיך להתלונן ופעמיים בשנה גם לטוס לחו"ל.
    והרבה בריאות לך ולכולם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר