מנחי התוכנית "נינג'ה ישראל" (צילום: משה נחמוביץ')
מנחי התוכנית "נינג'ה ישראל" (צילום: משה נחמוביץ')

בשבוע הבא: צילומי "נינג'ה" חוזרים לנמל

בנמל חיפה נערכים לצילומי העונה החדשה של התוכנית "נינג'ה ישראל", וגם השנה שדרגה ההפקה את המסלול, כך שלמתמודדים צפויים אתגרים חדשים. דובר הנמל זוהר רום: "'נינג'ה ישראל' חוזרת לנמל לעונה שלישית. הצילומים יחלו ביום שלישי ויימשכו עד לחודש ספטמבר"

פורסם בתאריך: 8.7.20 10:44

המציאות עולה על כל דמיון? כשמדובר בתוכנית מציאות כנראה שזה נכון, ו"נינג'ה ישראל" מוכיחה שהיא לא פוחדת מנגיף הקורונה. הקונסטרוקציה של הסט מוקמת בימים אלה בנמל חיפה, וביום שלישי יחלו צילומי העונה השלישית של תוכנית הריאליטי ששוברת שיאי רייטינג.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי גם השנה שדרגה ההפקה את המסלול, כך שלמתמודדים צפויים אתגרים חדשים. כידוע, המתחרים ב"נינג'ה ישראל" מנסים להשלים מסלול מכשולים בדרגת קושי עולה נגד השעון ובכמה מקצים. כל מתמודד שסיים את המסלול כולו בשלב הגמר זכאי לנסות לעבור את מכשול הר המידוריאמה, שאותו מצליחים לעבור בודדים בעולם כולו. משתתפי העונות הקודמות כמו יובל שמלא, יפתח קושניר, אלכס חזנוב ומתן בלו הפכו לכוכבי על, במיוחד בקרב ילדים שרוצים להידמות להם.

 

 

דובר נמל חיפה זוהר רום, שמחים לארח שוב?

"כן, 'נינג'ה ישראל' חוזרת לנמל לעונה שלישית עם סט חדש ומעניין. הצילומים יחלו ביום שלישי ויימשכו עד לחודש ספטמבר".

הצילומים יהיו עם קהל?

"במגבלות המותר. פחות משנה שעברה".

20 איש?

"לא יודע. ההפקה מתנהלת מול משרד הבריאות, וכמה שיאשרו להם זה מה שיהיה. הכל באחריות הזכיינית קשת, והיא זו שמנהלת את הכל. אנחנו רק מקצים להם את השטח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר