שחקני ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית (צילום מתוך דף הפייסבוק של FK Željezničar)
שחקני ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית (צילום מתוך דף הפייסבוק של FK Željezničar)

הנזקים שספג המלון שאירח את ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית

לאחר שחמישה משחקני ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית אובחנו כחולי קורונה ומשחקם מול מכבי חיפה נדחה, הנהלת מלון קראון פלאזה במושבה הגרמנית העבירה אותם באמבולנס ממוגן לבית דירות סמוך, ושאר אנשי הקבוצה לא הורשו לצאת מחדריהם. לאחר עזיבתם את המלון חוטאו כל החדרים והשטחים הציבוריים בו

פורסם בתאריך: 28.8.20 07:56

קבוצת ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית, שהיתה אמורה לשחק אתמול (חמישי) בערב מול מכבי חיפה באיצטדיון העירוני במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, התארחה בשהייתה הקצרה בארץ במלון קראון פלאזה במושבה הגרמנית, וניתן לומר שבמלון לא רוו נחת מהאירוח של הקבוצה מבוסניה.

כחלק מהפרוטוקול של אופ"א – התאחדות הכדורגל האירופית – נבדקו כל שחקני הקבוצה על ידי צוות מגן דוד אדום שהגיע למלון לאחר הצ'ק אין ביום רביעי בבוקר, ותוצאות הבדיקות העלו שחמישה שחקנים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה והצטרפו לששת שחקני הקבוצה שנמצאו חיוביים לנגיף עוד בבוסניה ולא הצטרפו לטיסה ארצה. תוצאות הבדיקות הגיעו ביום רביעי סמוך לשעת הפתיחה של האימון המסכם וגרמו לביטולו. בהמשך התקבלה הודעה מההתאחדות לכדורגל על ביטול המשחק ועל עזיבתה של הקבוצה אתמול את הארץ במטוס פרטי.

 

 

עוד לפני שקיבלה הוראות ממשרד הבריאות כיצד לנהוג במקרה זה החליטו בהנהלת מלון קראון פלאזה לנקוט צעדי מניעה, ובהם בידודם של חמשת השחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף והעברתם באמבולנס ממוגן לבית דירות שבבעלותה של רשת המלונות ברחוב הגנים במושבה הגרמנית. שאר השחקנים ואנשי צוות האימון והמינהלה לא הורשו לצאת מחדריהם, ואת הארוחות הם קיבלו בחמגשיות שהונחו בפתח חדרם. לאחר שהקבוצה עזבה את קראון פלאזה חוטאו כל החדרים במלון וגם השטחים הציבוריים.

ממלון קראון פלאזה נמסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנשי הקבוצה מבוסניה נבדקו בשעות הבוקר, ומיד אחר כך יצאו לאימון. משהתקבלו תוצאות בדיקת הקורונה ונמצא כי בקבוצה יש חמישה חולים מאומתים, הועברו החולים לדירות מחוץ למלון. שאר חברי הקבוצה בודדו בחדרים ללא מגע עם אנשי צוות המלון, כולל הגשת ארוחות בחמגשיות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, עד לעזיבתם המוחלטת את המלון. עם העזיבה טופלו החדרים בהתאם לנוהלי משרד הבריאות. המלון ממשיך לפעול כרגיל לפי הנחיות התו הסגול".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לקיים ארועי ספורט ותרבות המוניים כשאנחנו המדינה המובילה בעולם בשיעור ההידבקות עם עלייה של 200% במתים ו400% בחולים קשה תוך חודשיים תגידו אנחנו בלה לה לנד. ההפקרות לא תאמן!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר