יעקב פינגולד ודוד עציוני
יעקב פינגולד ודוד עציוני

אחרי שפרשו מסיעתו של עציוני, פיינגולד וברק יבקשו תיקים

יעקב פיינגולד ותמי ברק ייפגשו בקרוב עם ראש העירייה קליש וידרשו לקבל לידיהם תיקים נוספים בהתאם לגודל סיעתם במועצה. לאחר פרישתם של השניים מ"חיפה מתחדשת" של עציוני, הפך עציוני לסיעת יחיד במועצה

פורסם בתאריך: 29.4.21 19:53

יעקב פיינגולד ותמי ברק, חברי סיעת "מהפך", שפרשו לפני כחודש מסיעת "חיפה מתחדשת" של דוד עציוני, ידרשו תיקים נוספים לסיעתם, בהתאם לכוחם במועצה. כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". מהלך כזה עשוי לגרוע תיקים מעציוני, בהם הוא מחזיק מתוקף ההסכמים הקואליציוניים עם קליש.

מספר ימים לפני הבחירות הודיע עציוני על פרישתו מהמרוץ לראשות העירייה ועל העברת תמיכתו לקליש. במסגרת ההסכם הקואליציוני שחתם עימה הוענקו לו תיקים מרכזיים רבי השפעה בניהול העיר. בין התיקים: דירקטוריון החברה הכלכלית, דירקטוריון אתו"ס (שבו מחזיק פיינגולד כיום), דירקטוריון האצטדיון, דירקטוריון הכרמלית (שבו מחזיקה ברק), יו"ר דירקטוריון איגוד ערים חיפה לביוב, דירקטוריון יפה נוף, שניתן ליו"ר סיעת "הבית היהודי", יואב רמתי, כחלק מתמיכתו בעציוני לפני הבחירות, וכן ראשות ועדות שונות, שהמרכזית בהן היא ועדת הכספים.

 

 

 

סיעת "חיפה מתחדשת" שבראשות עציוני זכתה בבחירות בשלושה מנדטים, אולם עם פרישתם של פיינגולד וברק, הפך עציוני לסיעת יחיד. בשל היותם סיעה בעלת שני נציגים, כפולה בגודלה מסיעתו של עציוני, החליטו השניים, כי כעת מגיע להם נתח נכבד יותר מהתיקים, שבהם הם אוחזים כעת, ובשבועות הקרובים יבקשו מקליש תיקים נוספים.

פיינגולד: "תמי ואני נשב בימים הקרובים ונסכם בינינו באשר לתיקים שנבקש. לאחר שנסכם בינינו, נשב עם קליש בפגישה מסודרת, כדי לקבל תיקים נוספים בהתאם לגודלנו היחסי במועצה".

עציוני: "אין תגובה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כמה רבי קומות קליש תאשר בכדי שפיינגולד וברק יתמכו בה?

    המתכון המוכר והאהוב: הורסים את העיר תמורת תמיכה קואליציונית שמישהו צריך לשלם עליה.

  2. הצבעתי עציוני והתאכזבתי מהחוסר תפקוד

    מעולה! עציוני לא יעבור ככה את הבחירות הבאות. כולם התלהבו ממנו בגלל שהוא צעיר אבל הוא לא עשה שום דבר יותר מיוחד למען העיר והוא עדיין לא חסף את היומן שלו.
    העיקר בקמפיין הוא עשה מעצמו טררם
    קליש לא וואו ועציוני עוד יותר.
    לא הביאו שום אג'נדה למועצת העיר.

  3. שידרשו סגנות

    הם גם יכולים לקחת את סגנות ראש העיר בשכר.
    עציוני גם ככה לא עושה דבר מלבד הצטלמות בארועי החברה הכלכלית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר