קיטה שב הביתה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
קיטה שב הביתה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

הכלב האבוד נמצא בבור בעומק של כ-3 מטרים

במבצע מורכב חילצו אנשי השירות הווטרינרי כלב מבור עמוק באזור התחנה המרכזית הישנה בבת גלים. באמצעות השבב האלקטרוני איתרו את בעליו, שבא לקחת אותו כשהוא בוכה מאושר. מנהל אגף השירות הווטרינרי בעיריית חיפה חוזר ומדגיש את הצורך בהולכת כלבים עם רצועה וסימונם בשבב אלקטרוני

פורסם בתאריך: 14.6.21 12:00

בעקבות דיווח של תושב העיר למוקד 106 של עיריית חיפה על כלב, שנצפה על ידו בתוך בור עמוק באזור התחנה המרכזית הישנה בבת גלים, יצאו למקום רופא השרות הווטרינרי ופקח השירות. השניים איתרו השניים כלב מסוג "אקיטה" בבור בעומק של כ-3 מטרים. לאחר שהזעיקו פקח נוסף עם מוט לכידה ארוך, הצליחו השלושה בפעילות מורכבת לרדת לבור ולהניח את מוט הלכידה על צוואר הכלב. הכלב, קיטה שמו, חולץ בבטחה, קיבל מיד מים לשתייה והועבר להמשך בדיקה והתאוששות בכלבייה העירונית חיפה.

 

 

לאחר שזיהו את פרטיו של הכלב באמצעות השבב האלקטרוני, יצרו אנשי הכלבייה העירונית קשר עם בעליו. לאחר פחות משעה הגיע הבעלים לפגוש את כלבו האבוד, כשהוא בוכה מאושר.

מנהל אגף השירות הווטרינרי בעיריית חיפה, ד"ר יאיר וייס, קורא לבעלי הכלבים להשגיח על כלביהם ולהוליכם קשורים ברצועה, על-מנת למנוע את בריחתם וסיכון חייהם כבמקרה הזה, מקרי דריסה ופגיעות אחרות. כמו כן מדגיש ד"ר וייס את חשיבת הסימון בשבב אלקטרוני ומתן חיסוני כלבת כחוק לצורך איתור בעלי הכלבים בעת הצורך ולמניעת התפשטות מחלת הכלבת המתפרצת כיום בצפון הארץ.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר