סגן ראש עיר. אביהו האן (צילום: מירב שדה)
סגן ראש עיר. אביהו האן (צילום: מירב שדה)

האן בכנס בבת גלים: "הציבור החיפאי נפל קורבן להונאה ותרמית"

יותר משנתיים נותרו לבחירות לרשויות המקומיות, אבל יש מי שעבורם הקמפיין כבר התחיל. כ-100 איש השתתפו הערב (שלישי) בכנס של סיעת הירוקים בבת גלים ושמעו מיו"ר הסיעה ביקורת נוקבת על ראש העירייה: "כגודל התקווה מקליש – כך גודל האכזבה"

פורסם בתאריך: 20.7.21 20:39

יומיים לאחר שהמועצה הלעומתית בחיפה הפכה לעובדה מוגמרת, יש מי שהתחילו את קמפיין הבחירות שלהם, שיתקיימו רק בעוד יותר משנתיים.

הערב (שלישי) ערכה סיעת הירוקים במועצת העיר כנס בבת גלים בהשתתפות כ-100 תושבים משכונות שונות בעיר.

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן לא חסך בדברי ביקורת על ראש העירייה עינת קליש רותם: "הציבור החיפאי נפל קורבן להונאה. כגודל התקווה והציפיות שהיו מקליש באוקטובר 2018, כך גודל האכזבה. הירוקים בראשותי קיבלו ארבעה מנדטים, אבל קליש העדיפה לבנות את הקואליציה שלה בלעדינו. כיבדנו את זה וציפינו לשיתוף פעולה לטובת העיר, אבל כל מה שקיבלנו היה זלזול והתנשאות. את המחיר של ההתנהגות הרשלנית שלה משלמים תושבי חיפה".

כנס של הירוקים בבת גלים (צילום: סיעת הירוקים)

האן החמיא בדבריו לחבריו לסיעה – יעל שנער, מוטי בליצבלאו והילה לאופר והשיב לשאלות הקהל.

על העתקת בזן ממפרץ חיפה אמר: "הדבר אפשרי ובהישג יד, בשביל שחיפה תהיה עיר בת קיימא, היא צריכה מי שייצג את האינטרסים שלה במסדרונות הממשלה. בכוונתי להיות האיש הזה. במהלך השנה האחרונה נפגשתי עם שרים וח"כים והצגתי להם את ההיתכנות של סגירת בזן ורתמתי ראשי מועצות נוספים במטרופולין למהלך משותף, שכן זיהום האוויר לא מבדיל בין הקריות לחיפה לנשר ולאזור כולו".

 

 

על ההגירה השלילית בחיפה אמר: "יצא לי לבקר בהרבה מקומות יפים בעולם, היופי של חיפה לא נופל מהחופים היפים של יוון ומקסיקו, אבל עם יופי לא הולכים למכולת. צריך להסביר את פנינו ליזמים קטנים וגדולים, ויזמים צריכים יציבות ותנאי ודאות. העירייה, בראשותי, תשים על כך דגש ותהפוך את חיפה לעיר שאפשר להגשים בה חלומות. אנחנו לא רוצים להיות ברלין או ברצלונה, אנחנו רוצים להיות חיפה, עיר טובה ומיטיבה עם כל תושביה. יש כל מיני מתמודדים שמתחממים על הקווים, כוכבים נולדים, שמבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לקיים. הירוקים בראשותי יודעים מהשטח ומעבודת רגליים מה הבעיות של חיפה ומה אפשר וצריך לעשות בשביל לטפל בהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. יגאל

    האן לך תשתה מיים..הכל דיבורים..ממש מזלך שזה בחינם.אין לך שום ניסיון מלבד הבטחות באוויר..חינם כבר כתבתי??

  2. ישראל

    מה הידע לנהל עיר לספר סיפורים על טיולים בעולם זה לא ניסיון בניהול עיר עד שלו יהיה פו אדם עם ניסיון וידע כמו חולדאי ורוביק דנילוביץ יציעו את עצמם כול מיני
    מועמדים ברמה של קאליש לגזור קופון ואחרכ" נעלמים
    חיפה היום לא על המפה לכן הצעירים עוזבים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמעתם למה קליש היא ראשת עיר גרועה? כי היא לא לקחה את אביהו האן והירוקים שלו לקואליציה. כך ניתן להבין מדבריו של מי שמנסה כבר עכשיו לגזור קופון מהדרך המבישה בה סולקה קליש ע"י המושחתים בעירייתה. לפחות יש כאן מישהו שלא מתנשא עליה בנושא החזירים, הכבישים המשובשים, הצמחיה שאננה נגזמת והמטורללים שאינם מפונים. האן יודע טוב מאד מדוע סולקה קלישף אך הוא לא יעיז להגיד זאת וכי למה לו להסתבך עם שותפיו הטבעיים לקדנציה הבאה, בה ישת"פ עם ראש העיר הקודם. לי הוא מזכיר מישהו שמבצע ביזה בישוב שנכבש בידי אחרים, שיבושם לו.

  4. יוסי ממן

    הכתבות יותר מדי אוהדות להאן , שפוגע קשות בתושבים בהחלטה לרוץ לבחירות ולגרור את העיר להרס וחורבן

  5. רמי

    אביהו ראוי ומוכן. הוא בשל לגמרי להיות ראש העיר. הוא טיפס למעמדו, היה והנו פעיל באופוזיציה ותמיד ובאופן מעמיק וענייני, הוא מכיר את שכונות ורחובות העיר לאורכן ולרוחבן, בא במגע עם תושבים בכל הנושאים שמעלים. מתמיד בנושאי זיהום ואיכות סביבה ובשנים האחרונות מקושר לשרים ומסתובב במסדרונות השלטון.

  6. קליש כישלון והאן לא מתאים.

    האן בעיקר עסוק בלומר לא. מעולם לא הציג אלטרנטיבה אמיתית ומדבר בסיסמאות. מה שבעיקר יש לו זה הרבה זמן פנוי וזה לא מכשיר אותו להיות ראש עיר.

    הצרה שלא רואה מישהו שכן מתאים.

  7. Elena Shen

    שקרן יהיר! הכל מצוץ מן האצבע! האם אתה רוצה להיות ראש העיר בעצמך? מכאן היה צורך להתחיל ולא לזרוק בוץ לעבר קאליש מהיום הראשון לסמסטר שלה. תפסיק לשחק קקי!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר