רכזי הביטחון והאחמ"שים של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי (צילום: דוברות כללית)
רכזי הביטחון והאחמ"שים של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי (צילום: דוברות כללית)

למען ביטחונכם

אתם פוגשים אותם יום יום בשטח ובכניסה למרפאה, למכון או למרכז הרפואי. הכירו את האנשים ששומרים על הביטחון שלכם ועל הסדר הציבורי במרפאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ומבטיחים שהטיפול הרפואי, לאורך כל היום, יתקיים בסביבה מוגנת ורגועה

פורסם בתאריך: 9.2.23 13:30

צבי מינקוביץ, קצין הביטחון של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, הגדול במחוזות כללית, מספר על צוות הביטחון המונה כ-30 עובדים, חמישה רכזי ביטחון, שני אחראי משמרת ומאבטחים, האתגרים והעבודה האינטנסיבית לצד תחושת השליחות והסיפוק הגדול בשמירה על ביטחון הצוותים והמטופלים המעניקים ומקבלים שירות במתקני כללית במחוז.

בסיום השנה קיבל צוות הביטחון של המחוז הוקרה על פעילותו המקצועית לאורך השנה מסמנכ"לית משאבי אנוש של הכללית ומנהל הביטחון הארצי.

צבי מינקוביץ', בן 50, מתגורר בחיפה, נשוי ואב לשלוש. לאחר שירות באגף המודיעין בצה"ל החל את עבודתו בכללית בתפקיד מנהל הביטחון של המרכז הלוגיסטי הצפוני. לאחר 13 שנים התמנה לתפקיד מנהל הביטחון של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

מינקוביץ': "תפקידנו במערך הביטחון של כללית הוא לשמור על ביטחון העובדים, המטופלים והמבקרים ולהעניק להם תחושת ביטחון וסביבה מוגנת. בתקופת הקורונה, עמדנו יחד עם אנשי הצוות בחזית המאבק, שמרנו על הסדר ונתנו מענה למטופלים הרבים שצבאו על המתחמים. כל רכז ואחראי משמרת אחראי באופן מלא על גזרה מוגדרת ומספר מתקנים הכוללים: מרפאות, בתי מרקחת, מכונים ועוד".

במסגרת עבודתו הצוות מסייר, מפגין נוכחות משרה ביטחון ומסייע לצוות ולמטופלים בנושאים שונים, נענה לכל אירוע חריג ו/או אירוע חירום ומסתייע בכוחות הביטחון וכן בכוחות שכנים כדי לתת מענה לאירועים השונים בדגש על אירועי אלימות.

 

 

עופר בן מנשה, המנב"ט הארצי של שירותי בריאות כללית: "מאוד קשה לנו עם מצבי אלימות נגד צוותים רפואיים ונגדנו, בהם נשקפת סכנה לבריאותנו ולבריאות הצוותים. לצערי, אנו חווים לא מעט מצבים כאלו. אנו דוגלים במדיניות של אפס סובלנות לאלימות, עושים ונעשה כל שביכולתנו כדי למנוע אותה. לצד זאת, בכללית מכשירים את כל העובדים ונותנים להם כלים למניעה והתמודדות עם אלימות, כדי להעניק להם כמה שיותר ביטחון בעת מילוי תפקידם החשוב".

רונן נודלמן, מנהל המחוז, מברך את הצוות על קבלת ההוקרה ואומר: "מגיע לצוותים העוסקים במתן שירות רפואי מיטבי למטופלים שלנו להרגיש מוגנים בסביבת העבודה והטיפול. אנו נעשה הכל כדי לשמור על סביבה בטוחה ושקטה עבורם. השנה נמשיך לפעול להגברת ביטחון העובדים ונכניס אמצעים טכנולוגיים חדישים נוספים שיסייעו בצמצום האלימות".

מינקוביץ' מסכם: "אנחנו מגיעים בבוקר לעבודה מתוך תחושת שליחות ומוכנים להגן על הצוותים גם בגופנו. אני מציב לעצמי ולאנשיי סטנדרטים גבוהים של שירות ומקצועיות, להיות רגישים, מכילים וללמוד את השטח והאתגרים, כדי לשמור על אוירה רגועה. צוות הביטחון של המחוז מסור בעבודתו ונמצא כאן בשבילכם ולטובתכם, בריאות טובה ואיתנה לכולנו ושנדע ימים טובים".


בתמונה למעלה (מימין לשמאל): איתן מטיאש, רכז ביטחון במינהלת קריות – לוחם, וחובש; פבל זלוטניקוב, אחמ"ש ב' במרכז הרפואי לין – יוצא חיל הים; גרגורי גלייזר, אחמ"ש במרכז הרפואי לין – לוחם משמר הגבול לשעבר ומאסטר בקרב מגע; עומרי ביטון, אחמ"ש במרכז הרפואי זבולון – לוחם ובעל רקע ביטחוני בגופים ממשלתיים; איתי דגן, רכז ביטחון במינהלת חיפה – יוצא יחידה מובחרת בצה"ל; יוסף אושר, רכז ביטחון במינהלת כרמל – יוצא משטרת ישראל; שי שמעון יחזקאל – רכז ביטחון במינהלת אשר, לוחם טאקוונדו; ג'אודת עיאדה, רכז ביטחון במינהלת כרמים – לוחם ובעל רקע ביטחוני בגופים ממשלתיים. במרכז התמונה: צבי מינקוביץ, מנהל צוות הביטחון במחוז

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר